Eşinizin ailesi sürekli sadece eşinizi davet ediyorsa alınmakta haksız mıyım, siz olsanız ne yapardınız?

Arkadaşlar 4 aylık evliyim eşimin ailesi yemeğe mi çağıracak eşimi aratıp akşam bize yemeğe gel diyor. Ya da bir yere gidilecek sen de gel diyorlar hiç siz demiyorlar sizce fazla mı alınganlık yapıyorum. Bugün de abisi mesaj attı akşam babamın doğum günü pasta alıcam evde kutlayacağız sen de gel dedi. Artık çok bozuluyorum. Aynı ortama girince kendimi hiç oraya ait hissetmiyorum beni hiç içlerine alıp benimsemediler hiç arayıp sormazlar. Siz olsanız sadece eşinizi çağırsalar siz de gider misiniz

Eşinizin ailesi sürekli sadece eşinizi davet ediyorsa alınmakta haksız mıyım, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla