Anneme anneannem ve babaannem konusunda haksız davrandığını nasıl anlatabilirim?

anneannem bizim yaşadığımız şehirde hastanede yatıyor durumu pek iyi değil 85 yaşında şehir dışından dönüşümlü teyzemler geliyor babam hiç laf etmiyor , yemek yaptırıp hastaneye götürüyor, teyzemleri sürekli bize getir götür yapıyor dinlensinler vs diye ( bu arada anneannem gençliğinde bize hiç gelmezdi hep dayımları kayırırdı benim de annemin de babamın da vakit geçirmişliğimiz yoktur ama şu an dayımlar geri çekildi tabii ki) neyse yani 2 aydır cidden anneme desteğiz her konuda ama mesela geçen sene babannem terminalden alınacaktı babam alacak diye annem kavga çıkardı niye ablan almıyor niye biz alıyoruz kıyameti kopardı, bize gelecekleri zaman kıyameti koparıyor onlarla konuşsa hesap soruyor. babannem de hep halamı kayırdı ama bize de çok faydası oldu bana kardeşime baktı 85 yaşında hâlâ mantı büküp verir. sırf halamlara daha çok yapıyor diye hakkını yiyemem annem kendine gelince babamı kullanıyor onlara gelince aslan kesiliyor babamın yerinde olsam ağzının payını veririm ama vermiyor o da, kendi kendine bilenip arkadan annemle ilgili bana dertleniyor ona bir şey demiyor. şimdiden babannen hastalansın ben kılımı kıpırdatmam diyor çok terbiyesizce ya. konuşsam da anlamıyor bir şey deli gibi şu an anneannem hasta diye zaten ama bu durumda bile babannemlere bilenebiliyor.

Güncellemeler
3 ay
babannem terminalden geldiği gün yüzüne bile bakmadı 1 gün kaldı zaten odadan cıkmadı bldiğin konulmadı onunla ya ben babamın yerinde olsam var ya asla iyi davranmam
Güncellemeler
3 ay
Babamda şunun ağzına bi kere sıçsa adam olucak da
Anneme anneannem ve babaannem konusunda haksız davrandığını nasıl anlatabilirim?
Cevapla