Eşimin 9 yıl sonra bana yalan söylediğini öğrendim. Bir kadın yalanını neden 9 yıl sonra itiraf etme gereği duyar?

Ondan çok soğudum. Yalanı yutulur gibi değil. Bu kadar uzun bir süre saklamasına anlam veremiyorum. Bu durumda ne yapmalıyım. Eskisi gibi olamıyorum...
Eşimin 9 yıl sonra bana yalan söylediğini öğrendim. Bir kadın yalanını neden 9 yıl sonra itiraf etme gereği duyar?
Cevapla