Abim sürekli şakalar yapar , şaka yaparmış gibi zorbalar onu çok severler ben iyiyim ama en ufacık şeyim göze batıyor
3 ay
İşte ben ailedir diye yapılan bu saygısızlığı görmezden mi gelmeliyim şimdi? Maalesef ben bu konuda başarısız oldum. Kavga yarattım sorun yarattım, susmadım en sonunda hepsini önlerine serip evden ayrıldım insanın biraz öz saygısı olması lazım
Seni çok iyi anlıyorum hey 💛 Evde sessiz olan kişi çoğu zaman en çok dikkat çeken kişi olur çünkü insanlar sakinliği yanlış okur. Abinin şaka adı altında yaptığı davranışlar seni incitiyorsa bu çok normal 🌿 Senin ufacık bir hareketinin büyütülmesi adil değil. Belki de sınır koyma zamanın gelmiştir. Duygunu sakin ama net bir dille ifade etmen sana güç verir 💪✨ Değerin başkalarının şakalarıyla ölçülmez unutma 🌸
Cevap
4Cevap
Hiç sorma ya diğerleri birbirine giriyor mutlu mutlu yemek yiyorum diye bana laf edilyolar
Klasik anadolu toplumu erkeğe her şey serbest ama kız bişey yaptığında kıyamet kopardı
Bu tamamen turk aile kulturu abin erkek oldugu icin ne yapsa hos gözlerinde
Bütün ablalar öyle takılma
Üzücü durum
Aynı bizimkilerde öyle uslanmıyo kuzum evlatları
Onları döv
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?