Evli birinin motoruna binmek eşe saygısızlık mı, mecbur kalınca günah mı oluyor?

Bu bir tanıdıktı ve binmem gerekti. Başta reddettim ama sonra gideceğim yere ulaşmak için vaktim olmadığı için bindim. 1 haftadır falan bu olayı düşünüyorum. Eşim olsa karşı taraf benim tutumum nasıl olurdu diye vicdan yaptım. Bu durum normal mi, mecbur kaldıysam. Motor bana çok temaslı geliyor, anlık mecburiyetle kabul ettim ama üzüldüm

Evli birinin motoruna binmek eşe saygısızlık mı, mecbur kalınca günah mı oluyor?
Cevapla