Evli bir erkegi sevnek?
Evef
Hayir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evli bir erkegi sevnek?
Cevap
14Cevap
Aşk bu aka da konuyor bo ka da
Seninki maalesef ikinciye konmuş
Kendine sahip çıkıp bi adım atmadığın sürece sevmek niye günah olsun
Aşık oldun galiba sende. Uzaktan uzaktan
@kaosBüyükÇavuş07 yooo ne alakası var. Evli adamı niye seviyim. Olması gerekeni söyledim
Ama o dediğini yaparsa duramaz o adımı atar
@kaosBüyükÇavuş07 ya nasıl duramaz o kadar iradesiz olmasın bi zahmet. Her beğendine adım atmıyordur herhalde
İnsan sevdiğine karşı iradesiz olur. Erkek ona adım atarsa o ilgi kafasını karıştıra bilir. Senin de ismin gibi bu olay meçhul ne olacağı belli olmaz
@kaosBüyükÇavuş07 her insan o kadar iradesiz değil. Belli inanç değerlerine sahip insan böyle şeyler yapmaz
Her insan sen değil ama dimi. Bu arada nickinin özel bir olayı var mı senin için
@kaosBüyükÇavuş07 yani bilinmek istemediğim için meçhul kaldım. O yuzden bunu koydum
Peki neden meçhul kız değil de meçhul kadın. Madamla makmazalel arasındaki fark gibimi yoksa genel anlamda bütün bayanlar kız ya da kadın olarak ayırt edelmemeli bütün dişi varlıklar kadındır zaten olduğu için mi
@kaosBüyükÇavuş07 dişi varlıklar kadındır gözüyle baktığım için. Yaşım senin kadar büyük değil aslında kız da mantıklı olurdu ama kadın tercih ettim
Bence o kendini yaşıtlarına göre daha olgun hissettiğin için. Daha önce birliktelik yaşadığın anlamına gelmiyor kadın koyman. Bende senin gibi düşünüyorum. Bütün dişi insanlar kadındır.
@kaosBüyükÇavuş07 olabilir tabi. Dediğiniz gibi daha önce birliktelik yaşamadım.
Anladım zaten daha önce birliktelik yaşamadığını. Nedenlerini bilmiyorum. Bu arada yaşanması gerekiyor demiyorum sakın öyle anlama ☺️ bu arada Saygılı bir arkadaşlığımız olsun isterim buradan.
@kaosBüyükÇavuş07 teşekkür ederim ama ilgilenmiyorum. Sadece kızları takip ediyorum zaten
Takip et demiyorum. Arada sohbet ederiz okadar. Bir yanlışım olmaz olursa engellersin ki buna gerek de kalmayacak zaten
@kaosBüyükÇavuş07 sizi tanımıyorum beyefendi ne konuşacağız
İki normal arkadaş neler konuşursa onu. Sevgili flört ya da başka birşeyler yokki bunun ucunda. Saygı sevgi anlayışı içinde arkadaşlık okadar
@kaosBüyükÇavuş07 burada uzun uzun sohbet edecek kadar vakit geçirmiyorum ve dürüst olmak gerekirse konuşabileceiğimiz bir şey olduğunu düşünmüyorum. Teşekkürler ilginiz için ama kararım net. İyi akşamlar diliyorum
Sanada iyi akşamlar o halde ☺️ iyi eğlenceler
@kaosBüyükÇavuş07 teşekkürler size de
Yani öyle bir ilişki yaşadığım için bşe diyemiyorum
Sevmek bişi olamaz ama hareketr geçmek işte bu düşündürür
uzak durman senin yararına yoksa sonunda en fazla zararı sen görursun
Olgun kadin yorumunu nerede görsem tanıtım ☺️👏👏
:) beni de sevin ya. çok tatlıyım sevimliyim de
Senin kararin biz bisey diyemeyiz
Sen tecrübe seviyon galiba ama yanliş yoldasın 😉
Bende evliyim ama takılmayı seviyorum
erkeği seven kadınsa güünah değildir
Senin için boşanirim diyorsa da inan ma
Çok büyük yanlış
Kesinlikle değil
Sevap bence
Bunu kim takar
Sevsen bile bilmemeli
Kısaca orspluk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Evli bir erkeği sevmek tek başına suç değil, kalbe söz geçmiyor zaten 💔 Ama önemli olan o duyguyla ne yaptığın. Araya girmek, yuvayı bozmak, kendini yedek lastik yapmak bence hem sana haksızlık hem de etik değil 😔 Kalbini koruman en güzeli. Ankette kesinlikle “Hayir” derdim. Peki sen ne hissediyorsun, şu an böyle biri mi var hayatında? 🥺💬