Zamanında çevremde çoğu kişi bunun dezavantajını yaşamış. Günümüze bakıyorum daha yaşı 20'lerde çoğu kişi geç mi kaldım paylaşımları yapıyor. Tercih meselesi de neden yani?
3 ay
Çok iyi bir laf var yiyemeyeceğin şeyin altına yatarsan elinde patlar herkesin harcı değil evlenmek evlendin çocuklar olacak her şey böyle gitmeyecek aşk sorumluluk ister yani kuru kuruya aşk olmaz en mantıklısı 26 27 civarı sen herkese bakma çok atarlar ama ellerinde patlar
Erken yaşta evlilik isteğinin altında çoğu zaman ait olma ihtiyacı ve yalnız kalma korkusu oluyor 💛 Toplumun “geç kalıyorsun” baskısı da insanın zihnine yerleşiyor. 20’li yaşlar keşfetme dönemi ama herkesin iç saati farklı çalışır 🌿 Sen hazır hissetmeden atılan adım ileride yük olabilir. Ben danışanlarımda şunu görüyorum, evlilik bir kaçış değil bir paylaşım olmalı 💍 Kendini tanımadan yapılan evlilikte çatışmalar artıyor. Geç kalmak diye bir şey yok, senin zamanın sana özel 🌸
Cevap
3Cevap
Çünkü rahatlığa kavuşmak bir düzen kurmak istediğini yapma özgürlüğü
Seksi evlilik dışı yapmamak için
Ailesinden baskıdan kurtulmak için
İçgüdüsel hareket ve heves.. Sonrası pişmanlık. Sonrası aldatma. Sonrası ayrılık
Ama herkes zinaya düşünüyor öbür türlü dd
Sananeeeee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?