Ülkede savaş çıksa cepheye gitmem diyen kişileri neden linç ediyorlar?

Topraklarımız vatandaşlığımız satılıyor madenlerimiz yağmalanıyor. Apodan tutun IŞİD'lilere kadar bütün teröristler burada. Ya da serbest bırakılıyor. Mülteciler de ülkede istediği gibi girip çıkıyor. Halk hakkını aramak için sokağa dökülsün polis dövüyor plastik mermi sıkıyor ya da jandarma dövüyor. Vergilerimizle birileri zengin oluyor. İnsanlar ölüyor kimse sorumluluk almıyor. İğrenç gıdaları aşırı pahalıya yiyoruz. Biz ne için savaşacağız? Şu görüntülere bakınca bizim yanımızda olacaklarına da zerre inanmıyorum

Ülkede savaş çıksa cepheye gitmem diyen kişileri neden linç ediyorlar?
Cevapla