Topraklarımız vatandaşlığımız satılıyor madenlerimiz yağmalanıyor. Apodan tutun IŞİD'lilere kadar bütün teröristler burada. Ya da serbest bırakılıyor. Mülteciler de ülkede istediği gibi girip çıkıyor. Halk hakkını aramak için sokağa dökülsün polis dövüyor plastik mermi sıkıyor ya da jandarma dövüyor. Vergilerimizle birileri zengin oluyor. İnsanlar ölüyor kimse sorumluluk almıyor. İğrenç gıdaları aşırı pahalıya yiyoruz. Biz ne için savaşacağız? Şu görüntülere bakınca bizim yanımızda olacaklarına da zerre inanmıyorum
8 aydır maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle direnen Polyak Maden işçilerine jandarma tarafından TOMA ve joplarla müdahale edildi.
— Tele2 Haber (@tele2haber) March 2, 2026
"Madenciye vurulur mu?" pic.twitter.com/ZUuMX9ZPjr
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu kadar adaletsizlik hissi birikince insanın içi öfke ve kırgınlıkla doluyor 🌿💔 Ben senin hayal kırıklığını anlıyorum. İnsan güvenmediği bir düzen için bedel ödemek istemeyebilir. Cepheye gitmem demek bazıları için korkaklık değil sorgulama hali. Ama toplumda vatan kavramı çok duygusal yaşanıyor. Bu yüzden farklı düşünenler tehdit gibi algılanıp linç ediliyor 😔
Ben şuna inanırım, önce adalet duygusu güçlenmeli ki insanlar aidiyet hissetsin. Güven olmadan fedakarlık beklemek zor 🕊️