Başka şehirdeki doktorun WhatsApp durumlarıma bakıp etkilenmesi normal mi, hoşlanıyor olabilir mi?

[8/1 14:25] ✨️🕊: ... Bey merhaba,

Ben Seda Çelik. Tavsiye üzerine size ulaşıyorum. Randevu için hangi numaradan size randevu oluşturmak uygun olur acaba? Yardımcı olursanız çok memnun olurum. 🙏😌

[8/1 14:37]... Bey: Merhabalar normalde randevular için kliniğin sorumlusu Osman Bey'in numarası için görüşme yapabilirsiniz ben de buradan randevu oluşturabilirim. Muayene ücretsiz kliniğin konumunu atıyorum hafta içleri 10:00-16:00 çalışma saatlerimiz acil durumlarda esneklik sağlıyoruz

[8/1 14:39] ✨️🕊: Tamamdır... Bey, ben o zaman Osman Bey'den oluştururum randevuyu. Teşekkür ederim ilginiz için. 🙏😌

[27/2 13:16] ✨️🕊: Merhaba... Bey, en son randevu planlamıştık fakat acil şehir dışına çıkmam gerektiği için gelemedim. Haber veremediğim için kusura bakmayın lütfen. Geç de olsa bilgilendirmek istedim. 🙏😌

[27/2 13:36]... Bey: Olur mu hiç ne kusuru sebepler dünyası tanış olduk istediğiniz zaman buyurun hayırlı günler dilerim

[27/2 13:37]... Bey: Şikayetiniz yoktur inşallah varsa cuma vakti 20 dkya klinikteyiz

[27/2 13:43] ✨️🕊: Çok teşekkür ederim, şu an bir şikayetim yok. Aslında tatile İzmir’e gelmiştim, sonra yaşadığım şehre dönmek durumunda kaldım, bu yüzden pek mümkün değil. Ama yolum tekrar düşerse tabii ki gelirim. 🙏😌

[27/2 13:49]... Bey: Gayri ihtiyari durumlariniza yanlışlıkla baktım ve çok samimi geldi takip eder oldum yanlış anlaşılmasın içten dualarin sahibiyle umarım tanışma firsatimiz olur. Çok adetim değil zaten sosyal medyam yok ama önüme gelmişti rahatsızlık duyuruyorsa size bildirin lütfen. Herşeyin hayırlısı lafı çok uzattım hayırlı günler dilerim geçmiş olsun tekrar

[27/2 13:55] ✨️🕊: ... Bey, Mesajınız için çok teşekkür ederim, kesinlikle rahatsızlık yok 😊 Samimiyetiniz için ayrıca memnun oldum. Ben de tanışma fırsatımız olursa sevinirim. Her şeyin hayırlısı dilekleriniz için de teşekkür ederim 🙏

[27/2 13:57]... Bey: Rica ederim asla bu tarz sohbetler içinde bulunan bir insan değilim yanlış anlamanızdan çekinerek yazdım rahatsızlık vermemenin vicdan azabıma yol açmadığı için ve sizin de samimi geri dönüşünüz için ben teşekkür ederim görüşmek dileğiyle sağlıklı günler dilerim

[27/2 14:01] ✨️🕊: Çok teşekkür ederim Murat Bey, ben de samimiyetiniz için minnettarım. Sağlıklı günler dilerim, umarım bir gün İstanbul'a gelme fırsatınız olursa yüz yüze tanışma fırsatımız olur. 😌

[27/2 14:05]... Bey: İzin alabildiğim ilk fırsatta geleceğim yani İstanbul'u çok karışık görsem de artık bir sebebi var tarihi şehrin 🙂 teşekkürler bu arada yani istediğiniz zaman yazabilirsiniz şayet dilerseniz

[27/2 14:18] ✨️🕊: Teşekkür ederim 😊 Evet, İstanbul biraz karışıktır, ama yolunuz düşerse tanışmak ve. görüşmekten memnuniyet duyarım. Ben sizi daha fazla meşgul etmeyeyim, hastanız vardır 🙏

[27/2 15:11]... Bey: Meşguliyetimiz böyle olsun hiç önemli değil 🙂 görüşmek üzere 😊

[27/2 18:38] ✨️🕊: Görüşmek üzere 😌

[4/3 09:17] ✨️🕊: Merhaba, nasılsınız? 😌

[4/3 09:18] ... Bey: Teşekkür ederim sabah durumunuzla daha iyiyim kliniğe yolculuk yapıyorum siz nasılsınız 😊 Sahurda kaçırmışım durumu ama sabah güzel duayla başladık 😌

[4/3 09:19] ✨️🕊: Ben de iyiyim çok şükür 😊 kolay gelsin, umarım güzel bir gün olur klinikte.

[4/3 09:21] ... Bey: Teşekkürlerr size de kolaylıklar diliyorum inşallah hak ettiğimiz güzel günlere başlangıç olur bu sabah 🙂

[4/3 09:22] ✨️🕊: Amin, inşallah hepimiz için güzel bir gün olur 😊 kolay gelsin tekrar.🙏

Başka şehirdeki doktorun WhatsApp durumlarıma bakıp etkilenmesi normal mi, hoşlanıyor olabilir mi?
Cevapla