• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum
3 ay

Aranızda erken yaşta evlenen biri var mı? Zorluğu ne?

ilsu00
ilsu00 Takip Et
Xper 1 Yaş: 18
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
43
Yapay Zekaya Sor
Aranızda erken yaşta evlenen biri var mı? Zorluğu ne?
Cevapla
Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    3 ay

    Annem var 18 yaşında evlenmiş babamla aralarında 10 yaş var ve annemin direk söylediği şekilde değilde psikolojisini incelediğimde fark ettiğim zorluklar şunlar; 1. Çocukluğunu ve gençliğini yaşayamadığı için şimdi aynı anda çok şey heves ediyo ama hiç birinde harekete geçemiyor harekete geçse bile ilerleyemiyor mesela sulu boya için malzeme aldı ama hiç dokunmadı sebebi yoğunluktan değil ilerletemedi kendi isteğiyle 2. Devamlı kontrol etme isteği var “benim dediğim doğru olan sen mantıklı değilsin” yani yaşı bana yakın olduğu için bana karşı hüküm kurma isteği daha fazla ve bu da hem kendisine hemde bana zarar veriyor 3. Yalnız hissetme annemin bi çok arkadaşı ben lisedeyken evlendi ve annem hep yalnız kalıyordu çünkü ben vardım beş öyle kendi bekar arkadaş ortamlarına kolaylıkla götüremiyordu 4. Evliliğin sorumluluğunu alamama, hala heveslerin, yaşayamadığı gençliğin içindeki birikmesiyle isyan etme 5. Ve gece en zoru insanların sana karşı evlisi diye senden çok olgun olmanı beklemesi “genç olabilirsin ama evlisin o yüzden hobileri bırak evine odakalrn” gibi bakması bence zorlukları bunlar annemden gördüğüm kadarıyla

    7
    11 Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      En sondaki örneğe katılıyorum toplumda yaş fark etmeksizin atiyorum bi kız 17 yasinda nisanlandim diyelim artık nişanlı diye ona genç kız gözü ile değil kadın gözüyle bakıyorlar bütün sorumluluğu üstüne veriyorlar bence cok yanlis evlilik dogurmaktan evde yemek yapmaktan ibaret değil...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Kesinlikle bunu en çokda babam yapıyordu anneme annem belli hobisi olmadığı için bi çok şeye sarıyordu babamda anneme sinirleniyordu çok değişken diye halbuki annem sadece aşkının peşinden gidip gençliğini geride bırakmış bi genç kızdı

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Annenle aktivite yap olur mu kafeye git gez dolas

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Baban bence böyle yapmasa farklı olurdu annenle beraber büyüse seven adam bence sevdiğine ayak uydurmali

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Bi yandan babamda haklı annem devamlı kardeşlerimden ve benden zaman alıp maddi ve manevi olarak zor duruma düşürdüğü oluyordu ama bi yandan bunu bilete ve isteyerek yapmadı altında yatan sebep gençliğini yaşayamamış olmasıydı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Annemin kendi arkadaş çevresi var benimde değil onlarla dolaşmayı daha çok seviyor hem her yanına gittiğimde telefona bakmak için beni yanından kovuyor onunla yapabileceğim bir aktivite ne yazık ki yok bi kere kendisi daha ne yamak istediğine karar vermemiş

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Evlilikler bazen beni korkutuyor hele bu devirde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Benide

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Eve gelince 6 saat uyudum uyuyamıyom aaaa

      Yorumla
    • Savas_Melegi
      Savas_Melegi
      3 ay

      Annenin yaşı senin yaşına yakın değil en az 20 yaş vardır aranızda ama 20 yaş çok fazla bir yaş farkı. İnsanlar yaşı yakın olanları değil uzak olanları daha çok domine ederler tecrübe ve yaş farkı fazla olduğu için küçük bulurlar ve anlaşamazlar.

      Yorumla
    • wwmiller
      wwmiller
      3 ay

      Annen için çok üzüldüm baban çok büyük olduğu ve gençliğini yaşadığı için anneni anlayamamış hiç, yaşları yakın olsaydı belki beraber büyürlerdi

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Eliftürcan
    Eliftürcan Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 70%
    3 ay

    Çoğu kişi hemen hemen aynı şeyi söylemişler ki katılıyorum çoğuna. her şey vaktinde güzel. Bnde erken evlendim 14 yaşında kızım var onunla empati kurmam çok basit oluyor her hareketini anlayabiliyorum ama içimde Kalan çok şey var. Hepsini tek tek yapıyorum ama o zamanki kafa rahatlı olmuyor. Örnek üniversiteyi okudum sonradan ama bi fakülte hayatı öğrenci evi hayatı yaşayamadım veya gece böyle bi gönlümce uzun uzun eğlenemedim gece çıkmam gerekiyorsa öncesinde ödemem gereken bedeller vardı yemekti çocuklarının ödevleriydi uyudunuz mu ettiniz mi die kontrol etmekti hep bi ikiye bölünmüş hissi 😞

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    3 ay

    18 yaşında evlendim çocuk sahibi oldum şu an 36 yaşındayım 18 yaşında çocuğum var zor yanları gençliğini tam anlamıyla yaşayamamak istediğin gibi gezip tozamamak olabilir evlilik çocuk sahibi olmak büyük bir sorumluluk avantajı genç yaşımda çocuğumla arkadaş gibi büyüyoruz

    1
    3 Yorumla
    • mersnliAŞK
      mersnliAŞK
      3 ay

      Peki o yaşa dönsen evlenir misin yinr

      Yorumla
    • Ateşboceğı61
      Ateşboceğı61
      3 ay

      Bende öyle oldum

      Yorumla
    • Snmlle
      Snmlle
      3 ay

      Aynı şekilde abla

      Yorumla
  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Erken yaşta evlenen çok kişi gördüm. En büyük zorluğu insanın daha kendini tam tanımadan büyük sorumlulukların içine girmesi oluyor. Hayatın yükü, geçim derdi ve beklentiler bir anda ağır gelebiliyor. İnsan olgunlaşırken ilişkiyi de taşımak zorunda kalıyor. Sabır ve anlayış yoksa bu süreç gerçekten yorucu olabiliyor.

    1
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
3 ay
  • 18 yaşında bu soruyu soruyor olman bana bazı şeyleri düşündürdü 🌿 Ben erken evlenmedim ama danışanlarımda çok gördüm. Erken yaşta evlilikte kimlik arayışı henüz tamamlanmadığı için insan kendini kaybetmiş hissedebiliyor 💔 Hayaller, eğitim, arkadaş çevresi ikinci plana atılabiliyor. Evlilik başlı başına emek isteyen bir yol ve ağır gelebiliyor. Sen önce kendini tanımalı, ne istediğini anlamalısın 🤍 Hayat uzun, acele kararlar bazen yorabiliyor.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

36

Cevap

47

Cevap

  • Tikycx
    Tikycx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    3 ay

    var. 5 yıl evli kaldım. siz olgunlaşana kadar evlilik mahvoluyo. maalesef kültürümüz izin vermiyor ama en sağlamı evleneceğiniz kişiyle bir süre aynı evde yaşamak. o zaman verdiğiniz karar doğru mu yanlış mı karşılıklı olarak anlıyorsunuz ve de evlenmemiş oluyorsunuz

    1
    1 Yorumla
    • Tikycx
      Tikycx
      3 ay

      5 yılın sonunda boşandık

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    3 ay

    Hayatın tadını çıkar diyolar ama para olmayınca aile evinde neyin tadını çıkarabiliriz ki. Bence erken yaşta kendine ve evine yetebilen biriyle evlenmek çok güzel olur en azından aile evindeki baskilara maruz kalmayiz. Erken dediğim de 18 19 değil 21 22 ideal

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    3 ay

    25-35 yaş arası evlenilmeli bence erken evlenen çoğu tanıdığım en fazla 2 sene mutlu olabildiler bir tane evli arkadaşım kpss dahi çalışamıyor bebeği var stresten kafayı yiyor. Eşide atan artık diye kıza baskı yapıyor. O yüzden ayaklarınız yere sağlam basmadan evlenmeyin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    3 ay

    Arkadaşların eğitimini tamamlayıp, meslek edinip hayallerini gerçekleştirirken sen evde kocanı ve ailesini memnun etmek için köleye dönersin. Ekonomik özgürlüğün olmadığı için ömür boyu kocanın eline bakarsın. Kendi başına karar veremezsin. Yıllar sonra baktığında arkadaşların hayatını yaşıyorken sen yılların ağırlığı ve yaşanmışlıklar ile hem ruhen hem bedenen çökmüş olursun. Hayata erken atılmanın bir anlamı yok herkes birgün el içine karışacak. ama bunu küçük ve cahilken yapmakla, aklı başında bir yetişkinken yapmak arasında çok fark var emin ol.

    0
    0 Yorumla
  • kummasallı
    kummasallı Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    3 ay

    Erken yaşta evlenmenin bi zorluğu yok ama kafa olarak çok var gerçi yaşla da pek ilgisi yok ama karışık bu biraz yani kısaca erken yaşta evlenme tavsiye etmem çok gez toz gelen diye hayata evlenince sorumluluk ev işi çocuk bunlara kaptırıp hiç bişeyi yaşamadan gidiyorsun hayattan ha güzel yanları elbette var tabiki

    1
    2 Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Haklısın ama dediğim gibi evlilikte zaten bi süre çocuk düşünmek istemem eğer erken evlenirsem bence evlilikts hersey çocukla ciddilesiyor o süre boyunca hayatını yaşar insan

      Yorumla
    • kummasallı
      kummasallı
      3 ay

      şu an böyle düşünüyorsun gelen de gör diyenler var ya tam da öyle ysni

      Yorumla
  • Savas_Melegi
    Savas_Melegi Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    3 ay

    Feministler bir şeyler uydururlar erken evlenmek erkekler için iyi olmuyor kızlar için olumsuz yanı yok 30 yaş üstü bekar kadınların çoğu değil hepsi mutsuz

    3
    0 Yorumla
  • infiniterelationship
    infiniterelationship Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 69%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı.

    Zorluğu her ne kadar medeni kanuna göre yaşını almış olsan da, aslında sen evlilik için çok gençsin ve önünde uzun bir hayat olacağı için bence hızlı karar verme. Evlilik, 25 ya da 30 yaşına gelince düşüneceğin bir eylem olmalı.

    0
    0 Yorumla
  • babacan5255
    babacan5255 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 918 cevap paylaştı.

    Kişi bedensel olarak cinsel olgun olabilir ama ruhsal olgunluk olmadan yapılan evlilik cezaevi gibi olur. Hiç kimse kisiliginitirmafan evlenmesin. Kadınlar için limit 25den baslarm erkekler ise 30 dan sonra

    0
    0 Yorumla
  • aklımdadelısorular12
    aklımdadelısorular12 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı.

    20 yaşımda evlendim 21 de çocuğum oldu,

    Eşin iyiyse pek koymaz bişey ama içinde kalanlar çok etkiliyor insanı ve omzuna ağır gelen sorumluklar :)

    2
    0 Yorumla
  • Gizemlihatuun35
    Gizemlihatuun35 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 85%
    3 ay

    İyi birine denk gelirsen cennet bence
    Kötü birine de denk gelirsen cehennem
    Umarım doğru ve düzgün insanlar çıksın karşımıza

    3
    0 Yorumla
  • IMrLonely
    IMrLonely Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 351 cevap paylaştı.

    Erken yaşta evlenmedim ama 3 gram kafa çalıştırınca çocukken çocuk büyütmenin zor olduğunu algılayabiliyorun.

    0
    1 Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Evlenmek çocuk yapmaktan ibaret değil mantıklı ve evlilik düşünen insanlar 3 gram kafa calistirinca erken yaşta çocuk yapmaz zaten imkanları yoksa

      Yorumla
  • KAYA93
    KAYA93 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 99%
    3 ay

    Cevap sorunun içinde. Erken olduğunu düşündüğün bir yaşta zorluğu sorulmaz. Hazırsan erken değildir zaten.

    1
    0 Yorumla
  • belirsiz71
    belirsiz71 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 92%
    3 ay

    19 yaşında evlenmiş 20 yaşında çocuk sahibi olmuş biri olarak ne sor ne ben anlatıyım anlatmaya kalksam bitmez

    0
    0 Yorumla
  • NoahMoriarty07
    NoahMoriarty07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    3 ay

    kafa yapısı ve düşüncelerin değişmesi ayrıca toplumun haklı olanları ve haksız olanlarının bakışları vs

    0
    0 Yorumla
  • QueenTubaSueda777
    QueenTubaSueda777 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 100%
    3 ay

    Yaş yirmilerdeyken okumak, çalışmak ve kendisine vakit ayırmak en güzeli. Şimdiki aklım olsa yine evlenmem🤣

    0
    1 Yorumla
    • Asiyakisikli00
      Asiyakisikli00
      3 ay

      @QueenTubaSueda777 sen evlimisin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    3 ay

    Annem 14-15 yaşlarında okuldan alınıp evlendirildi. 16 ve 18 de doğum yaptıktan sonra beni de 36 yaşında dünyaya getirdi. Erken yaşta hamilelik insanı erken yaşlandırıp bir sürü hastalık sahibi yapabiliyor.

    0
    6 Yorumla
    • Ayçamutlud
      Ayçamutlud
      3 ay

      Peki erken çocuk mu avantajlı yoksa geç olan çocuk mu avantajlı, annene sordun mu hiç

      Yorumla
    • Ateşboceğı61
      Ateşboceğı61
      3 ay

      Aynen o kötü bişey katılıyorum sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Geç tabiki. Anneliği en iyi bende tatmış yaşamış en aklı başında ve olgun yaşında dünyaya getirdiği için. Ablam da 31 ve 33 yaşında çocuk yaptı, pişman değil.

      Yorumla
    • Ateşboceğı61
      Ateşboceğı61
      3 ay

      Ama 31/33 normal

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Tabiki

      Yorumla
    • Ateşboceğı61
      Ateşboceğı61
      3 ay

      Bizim yaşlar yakın mesela kanka

      Yorumla
  • KorTen
    KorTen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    3 ay

    18-20 yaşlarında yapacaklarını 58-60 yaşlarına ertelemiş oluyorsun.

    0
    1 Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Eşinle yaparsın herşeyi?

      Yorumla
  • cheekystaff
    cheekystaff Takip Et
    Guru Yaş: 35
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 828 cevap paylaştı.

    hayatın gidiyor. bir evin sorumluluğuna küçük yaşta girmek aşırı büyük bir yük

    3
    0 Yorumla
  • degersizuye
    degersizuye Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 91%
    3 ay

    Hayatın tadını çıkaramama, çoğu kişi bu şekilde düşünüyorlardı. 25-29 karar.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    3 ay

    boş ver evlenip napıcan bak 30+ hem cinslerine hayat kadını utandırıyorlar. Onları gören hayat kadını "yuh mq bizim o kadar partnerimiz olmadı" diyor.

    0
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    erken yasta evlenmek zor olur zaten çoğu pişman oluyor evlendigine

    0
    0 Yorumla
  • Shelby_dbakir
    Shelby_dbakir Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    3 ay

    Evlenmedim ama sorumlulukların artıyor o biraz kötü.

    0
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.

    Genelde erkenden anne baba oluyorlar erkenden hayata atıllıyolar

    0
    0 Yorumla
  • anadecrister
    anadecrister Takip Et
    Guru Yaş: 18 , eic 100%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 626 cevap paylaştı.

    İslam'a göre güzel bir şey ama dünya malına göre zor gezememek filandır ya.

    0
    4 Yorumla
    • hirraa77
      hirraa77
      3 ay

      Nasıl İslam dini erken yaşta mı evlenmeyi kabul görüyor güzel görüyor? Hiç sanmıyorum

      Yorumla
    • anadecrister
      anadecrister
      3 ay

      Eğer sen görmüyor isen , sanmıyorsan bana da tamam demek düşer iyi günler.

      Yorumla
    • hirraa77
      hirraa77
      3 ay

      Benim düşüncem değil dinin vecibelerini konuşuyoruz iyi günler

      Yorumla
    • magnacarta1215
      magnacarta1215
      3 ay

      İslam'a göre güzel oluşunun nedeni haramdan sakınmak adınadır. Yoksa çocuk yaşta evlenmeyi güzel görmüyor, muhtemelen @anadecrister de ondan dolayı böyle söyledi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    3 ay

    Hiç bir zorlugu yok bence erken anne olup en iyi arkadaşini dünyaya getiriyorsun, onunla bir büyorsun sadece bi hastalandiginda o kaygi endise kötü.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    3 ay

    19 da evlendim zorluğu hala ergen iken bı bebeğe bakmak herhalde

    1
    31 Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      şu an kaç yasindasin

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Ben evlensem bile 23 olana kadar çocuk düşünmüyorum çünkü hazır değilim galiba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Yaşın kaç ki senin kaç yaşında evlenmeyi düşünüyorsun

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Öylesine sormuştum abla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Ablacım oku mesleğini eline al, evlilik en son şeyin olsun

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Abla sen kaç yaşındasın ki bide bebisin kac yaşında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      22 yaşındayim bebiş ise 1 yaşında

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Kız mı erkek mi abla

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Ne guzell ablası saniyorlardir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Kiizzz canım

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Allah analı babalı büyütsün abla

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Ben daha 17 yim aylar sonra 18 olcam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Oooo küçüksun sen daha, sevgilin oldumu daha önce

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Teşekkür ederim kuzum

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      şu an var abla sevgilim ama o kadar da küçük değilim bence hdhsna

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Bende o yaşlarda çok sevgilim oldu kısa sürdü tabiki sonra görücü usulü evlendim 😄 dikkat et tabiki

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Benim 3 . Sevgilim abla 2 yıla yakındır beraberiz bu evlilik şeyini de aslında biraz o yüzden sordum😅ailemden cekiniyoruz

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Dersimi çalışan bi kızım yani evlenip gitmek istemiyorum evlenirsem bile universite okucam zaten birlikte olduğum adam geri kafalı değil destekliyor beni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Önce derece yap kariyer yap, bende bı yandan mimarlık okuyorum bi yandan bebeye bakiyorum jfjjfjc biraz hızlı davrandım ama okumak için her zmn zaman varr

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Aaa şaka mi bende mimarlik istiyorum gshsja

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Ben ama bebek daha yapmam eğer evlenirsem 18 olunca üni bitene kadar yapmam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      İç mimarlık bölümü benimki 3 sınıfım inşallah seneye başlıyorum kdjjdj sende kazanırsın inşallah

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Abla mimarlıkla bebeyi nasıl yürütüyorsun ben mimarliktan korkuyorum hatta şey diyom eğer evlenirsem seneye ben nasıl mimarlığı bitiricem diyom çünkü herkes çok zor bölüm diyor

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      İnşallah abla ben hem mimarlik hemde iç mimarlık okicam gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Bebe benim gibi çok rahat sakın hiç ağlamaz altını da kirletmez öyle bı bebe işte 😄

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Eşin kaç yasinda abla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Eşim 25 yaşında canım

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Ayy abla eve gelince o kadar çok uyudum ki uyuyamiyorum 4 saat sonra okula gitcem hshaka

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Aslında uyumasan daha iyi okulda uyursun ya ne olacak bende öyle yapardım hem az kalmış film falan izleyerek geçir vaktini kuzum

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Evet ya abla okulda hiç verim alamıyorum evde çalışmak istiyorum ama okula gitmek zorunlu zaman kaybı gibi hissettiriyor o yüzden geceleri çalışıyorum okulda uyuyorum bazenleri

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Bende açığa geçme fikri vardi ama bı yandan arkadaşlarımi da bırakmak istemiyordum açıkçası çok güzel bı lise yılları geçirdim sende öyle yap keyif almaya bak

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    3 ay

    Ben hiç evlenmedim o yüzden bir şey diyemem. Daha önce evlenmiş olan biri varsa ona sor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    3 ay

    Ben fakülte okurken evlendim. Bi zorluğu yok bence.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    3 ay

    18 yaşına girer girmez evlendim şu an 19 um her gün pompa pompa 😅😅

    0
    0 Yorumla
  • EagleBlack7
    EagleBlack7 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    3 ay

    Arkadaşım var çok mutlu zoruluğu sadece ekonomik olur başka olmaz herhalde

    1
    1 Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Evet ama karşıdaki insan yetiskin olunca birçok şeyini halletmiş olur zaten evlenince hemen çocuk sahibi olmak bana göre değil 23 24 e kadar beklemek lazım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    3 ay

    İnsanlar çok eleştiriyor ama eşimle hem arkadaş gibiyiz küçük çocuk gibi eğleniyoruz hem de istediğimizi yaşıyoruz alnımız ak bi şekilde, okuduğumuz için hamile kalmamaya çalışmak sıkıntı sadece

    0
    0 Yorumla
  • sabırtasımıyımben
    sabırtasımıyımben Takip Et
    Xper 3 Yaş: 43
    3 ay

    Hayatın erken yaşta tepetaklak olur. Daha ergenligin bitmeden kadın olursun. Hem vücudun hem ruhun hasar alır

    0
    0 Yorumla
  • Bahtsızxx
    Bahtsızxx Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    3 ay

    canım mısın bu devirde ne evliliği bu Yaşta birde

    0
    0 Yorumla
  • TanriAffetsinneolur
    TanriAffetsinneolur Takip Et
    Xper 1 Yaş: 36
    3 ay

    İhtiyaç bence. keşke param olsa da evlenseydim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    3 ay

    benim 2 yilla hazir toki de çikti işimde var yaşim 21 ilk buldugum kızı alcam yemin ederim artik cok sıkıldım ya da dağbaşindan bir kız alacam

    0
    0 Yorumla
  • cocolanndın
    cocolanndın Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    3 ay

    Kişiye göre değişir zorluğu yaşam tarzına hayatında ki insana bağlı her şey

    0
    0 Yorumla
  • qüneşinsahibi
    qüneşinsahibi Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 423 cevap paylaştı.

    Hayatının içine daha erken ediyorsun

    2
    0 Yorumla
  • Ladybirdy
    Ladybirdy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    3 ay

    Bence tecrübesizliktir

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    3 ay

    17 yaşında evlendim zorluğu alisamamak

    2
    1 Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      17 mi? Evlendiğin kişi kaç yasindaydi ki

      Yorumla
  • Cebbar_kerem
    Cebbar_kerem Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    3 ay

    Kac yasindasin ki

    0
    1 Yorumla
    • Cebbar_kerem
      Cebbar_kerem
      3 ay

      Burdamisin

      Yorumla
  • ferhadımben
    ferhadımben Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 92%
    3 ay

    Eşimle erken yaşta evlendik

    0
    0 Yorumla
  • DiplomalıHavuç
    DiplomalıHavuç Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    İmkanı olan birisini bulan evlensin

    0
    0 Yorumla
  • VonRomeo
    VonRomeo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    3 ay

    Kuzenim var 23-24 falandı yaşı evlendiğinde

    0
    0 Yorumla
  • moonlight012
    moonlight012 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Erken yaşta evliliği sağlıklı bulmuyorum

    0
    0 Yorumla
  • Birbucukacılıadana
    Birbucukacılıadana Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 80%
    3 ay

    Sanırım soruyu kendin için soruyorsun değilmi?

    0
    0 Yorumla
  • magnacarta1215
    magnacarta1215 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    3 ay

    Evlenmeyi düşünmüyorsun değil mi 18 yaşında?

    0
    0 Yorumla
  • Justice000002
    Justice000002 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 482 cevap paylaştı.

    Keşke ben 18 imde evleneydim

    0
    0 Yorumla
  • nєslıtukєnmısєrkєkk
    nєslıtukєnmısєrkєkk Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 99%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 575 cevap paylaştı.

    İsterdim keşke öyle bir imkanım olsaydı

    0
    0 Yorumla
  • liderSLAYER
    liderSLAYER Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 540 cevap paylaştı.

    ben 10 yaşımda 2 3 kere evlenmişim xd

    0
    0 Yorumla
  • Zecx-40
    Zecx-40 Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 98%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Hayatın yükünü erkenden

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    3 ay

    18 yaşında evlenmiştim çok pişmanım

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    3 ay

    13 de evlendim , hayat bitti

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    3 ay

    Yas oldu 38 hala bekarim

    0
    1 Yorumla
    • SonDokunuş_
      SonDokunuş_
      3 ay

      😁😁

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    3 ay

    Evle canım zorluğu yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    3 ay

    O kadar hayatsız değilim neyse ki.

    0
    0 Yorumla
  • Kadirk34
    Kadirk34 Takip Et
    Master Yaş: 41
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 454 cevap paylaştı.

    Ne kadar geç o kadar iyi

    0
    0 Yorumla
  • mihribann1
    mihribann1 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 32%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Hayır bekarım

    0
    10 Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Evlenmeyi düşündüğün biri var mı abla

      Yorumla
    • mihribann1
      mihribann1
      3 ay

      Yok kız böyle rahatım

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Abim var ggrtgj

      Yorumla
    • mihribann1
      mihribann1
      3 ay

      Nasıl yani

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Verim abimi fhxr şaka yapiyom abla

      Yorumla
    • mihribann1
      mihribann1
      3 ay

      Saol canım erkeğim var benim

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Mutluluklar abla

      Yorumla
    • mihribann1
      mihribann1
      3 ay

      Teşekkürler sen mi evlenmek istiyorsun

      Yorumla
    • ilsu00
      ilsu00
      3 ay

      Yok abla öylesine sordum eğer olursa diye

      Yorumla
    • mihribann1
      mihribann1
      3 ay

      Zorluk durumu evleneceğin kişiye göre değişir canım .. Hali vakti iyidir maddi açıdan sıkıntısı yoktur sende rahat edersin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    3 ay

    evlenmedim iyi bir şey değil

    0
    0 Yorumla
  • Aslan1806
    Aslan1806 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Hayırdır inşaallah

    0
    0 Yorumla
  • benfavor
    benfavor Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 94%
    3 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bilmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (23)
Devamını Gör(68)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Aranızda erken yaşta evlenen biri var mı? Zorluğu ne?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erken yaşta evlenen var mı? 5 cevap verildi
Aranızda hiç genç yaşta evlenen varmı? 15 cevap verildi
Erken yaşta evlenenlere sinir oluyor musunuz? 63 cevap verildi
Erken yaşta evlenen insanlara ileriki süreçte neler olabiliyor bununla ilgili deneyimleriniz var mı? 8 cevap verildi
Çocuklu biriyle evlenen var mı? 70 cevap verildi
18-25 yaş arası evliliği erken buluyor musunuz? 49 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨