Erken yaşta evlenen insanlara ileriki süreçte neler olabiliyor bununla ilgili deneyimleriniz var mı?

Bence 25 öncesi evlilikler erken. Ben şu an 22 yaşındayım ileriye yönelik o boyutta çok bakamıyorum ama belki 40-50li yaşlarında veya hayat deneyimi çok olanlar resmi daha bütün haliyle görebilir. Çevrenizde gördüğünüz veya kendinizin yaşadığı olabilir. 25 yaşından önce evlenen insanlarda iyi veya kötü anlamda neler gözlemlediniz? İlerleyen süreçte genelde nasıldır? Doğru karar alabilmişler midir? Kaderlerine boyun mu eğmişler? Gençliklerini mi heba etmişler? Evliliğin sorumluluklarını kaldırabilmişler mi? Gibi gibi aklınıza gelen bütün yorumuzu gözlemlerinizi anlatın lütfen.
Erken yaşta evlenen insanlara ileriki süreçte neler olabiliyor bununla ilgili deneyimleriniz var mı?
Cevapla