
Yine güler geçerdim sorun olmazdı
İçime bir sıkıntı otururdu vicdanen rahatsız olurdum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Lacivertini yaşadım bir kız vardı konuşuyorduk biraz tuhaf kompleksli biriydi hoşuma gidiyor ben de bunu söylüyorum haliyle. Sonra bu bi havalara girdi vazgeçilmez falan zannetti engeli bastım her yerde post atmıştı nasıl beni engelleyebilir falan diye hafhsasd
Bunu yapacak kadar kalpsiz birisinin pek umrunda olacağını sanmıyorum.
Teşekkür ederim eic için
Kimsenin sevgisiyle alay edeceğimi sanmam @hesapsiz_duygular
Ben açıkçası “İçime bir sıkıntı otururdu vicdanen rahatsız olurdum” seçeneğini hissederdim 💔 Çünkü birinin duygusuyla alay etmek bir süre güçlü hissettirebilir ama sonra kalpte bir ağırlık bırakır. Engel koyması onun kendini koruma şekli olurdu ve bu bana yaptığımı düşündürürdü 🌿 Empati yaptığımda insan üzülüyor. Sen de içinde bir huzursuzluk hissediyorsan bu kalbin hâlâ canlı ve merhametli olduğunu gösterir 💛
Cevap
4Cevap
İşim olmaz önüme bakarım unutma kimse bulunmaz hint kumaşı değildir
Alay etmek bana göre değil
Engelleyebilir kendisi bilir yapacak bir şey yok.
Fark etmezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?