Öyle insanlar oldu hayatımda ilgiye aç sevgiye aç benim tanıdığım bu şekilde insanlar bana sümük gibi yapistilar hayatımı mahvetmeye çalıştılar sevmiyorum böylelerini yapışkan nazlı ve alıngan oluyorlar sürekli ilgi bekliyorlar
1
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Önceden bana da birisi öyle çıktı, kimse kimseye sevmek zorunda değil saygı göstermek önemli. Genelde ailesinden sevgi görmediği için sevgiyi hep başkalarına arar.
Zorla sevgi olmaz tabi ki de. Bu karşılıklı duygular içinde olmalıdır. Birini zorla sevdirmek ve ona kendini belli etmek biraz olsun kendinde eksiklik hissettiği zamanlarda meydana gelir. Zorla olan hiç bir şey bana ifade etmiyor. Sevdi olur, saygı olur, hisler olur… her şey içinden gelerek ve karşılık bularak olmalı…
Sevgi eksikliği, dediğin gibi yetersizlik duygusu bir insan kendini sevdirmeye çalıştıkça itici olur. İnsanlar onu sevecekse zaten sever. Zorla peynir gemisi yürümez.