Bıktık senden.
Sizce Fatma Nur öğretmen bize ve çocuğunu yetiştirmeyen ailelere hakkını helal etti mi?
Bıktık senden.
Bir genç tarafından bu dünyadan koparılan Fatma Nur öğretmenin cenazesi bugündü... İmam her zamanki gibi sordu... Hakkınızı helal ediyor musunuz? Binlerce insan helal etti...
Peki Fatma Nur öğretmen bizlere hakkını helal etti mi?
Ailelere hakkını helal etti mi?

Etmedi
O insanlara bilgi vermek yetiştirmek için vardı
Oysa ona ihanet edildi
Yapılan iyilikler can alıcı olmaya başladı
Güzel bir insanı hayattan kopardılar
Biz bize emek veren hocalarımıza ne yapacağımızı şaşırırdık tamam gün geldi sevemediğimiz bize takan hocalarda oldu ama asla saygımızı bozmadık
Şimdi dünya nereye gidiyor böyle anlamak zor
Keşke anneler babalar çocuğunu iyi işte okula gidiyor bir şeyi yok olarak görmese
Onlarla konuşsa
Annelik babalık ne yazık ki cebine para verip okula göndermekle olmuyor
Arkasını bırakmamaları lazım
Bunun gibi daha başka acı olaylarda anne baba evladının durumunu biliyor ama sadece insanları uyarmakla kalıyor.
Ya doktora götürüp ilgilensene dimi?
Etmedi...
O gitti.. Kurtuldu.. Peki ya biz !
Biz de helal etmiyoruz, ailesinin ıslah edemediği, okul düzenini bozan ve öğretmeninin canına kasdeden hiçbir öğrenciyi okulumuzda istemiyoruz, zorunlu eğitim ortadan kaldırılmalı, okulla , eğitimle işi olmayan bu savruk başıboş grup kontrol edilmelidir.. başka bir çözüm şart mevcut çözümler yetmiyor.
Aileler duyarsız , öğretmen itibarsiz, cezai yaptirimlar yetersiz...
Kesinlikle öyle. Sonuna kadar katılıyorum.
Olan eğitim görmek isteyen öğrenci ve öğretmene oluyor.
Okullar eğitim yuvası olmaktan çıktı, şarlatan yuvası oldu... Öğretmenler de bekçi...
Acilen bazı şeylerin düzeltilmesi gerekiyor.
Etsin veya etmesin. Birkaç aya unutulacak. Olan öğretmene oldu. Hiçbir şey değişmeyecek. Bugün herkes Fatma hoca yarın herkes kendisi. Öbür gün Hatice hoca, Furkan hoca vs.
Hiç unutmam lise zamanında bir hoca bana tokat attı haksız yere ben sesimi bile çıkarmadım. Kaldı ki abimin arkadaşıydi da. Şimdi bagirsan bile veli gelip seni döver. Toplumumuzda hiç saygı yok nezaket yok ahlak yok. Empati yok. O yüzden bu düzende kimse kimseden razı değil. Abim de eğitimci. Ben çok bilmiyorum. O diyor. Öğretmenleri çocuklarına bir şey ogretmiyor o evde kendisi öğretiyor. Sistem yanlış öğreten yanlış öğrenen yanlış. Kime nasıl neyi anlatalım
Bu dünyada unutulabilir. Peki ahirette bundan kaçılabilir mi?
Sadece bu dünya odaklı yaşamak belki de bizi bu hale getirdi.
Bir öğrencime bağırdığımda acaba haksız mıydım? Öğrencimin hakkına girmiş miyimdir diye düşünen bir öğretmen olarak söylüyorum bunları.
Sen asıl olan şeyi yapıyorsun doğrusu da bu. Toplum fizikteki gibi etki - tepki prensibi olmuyor ki. Ben o öğretmenin yaptığını asla unutmadım. unutmayacagim. umarım bir gün bana işi düşer diye hep umut ediyorum.
Kim ahireti düşünüyor ki? Dusunseler bu kadar zulüm , kötülük olur mu? Dünya herkese yeter ama aç gozluyuz. Çoğunluk bu dünya heveslerinin peşinde
çözümler belli de uygulayan yok işlerine gelmiyor mesela bir bakanın oğlu ya da kızının başına bu hırtlar yüzünden bir şey gelse anında bir şey yaparlar ama garibana gelince başı sağolsun diyip geçiştiren bir bakan var
Yaşanan acı gerçekten insanın içini yakıyor 💔 Bir öğretmenin böyle koparılması hepimize dokunuyor. Onun kalbinde ne vardı bunu kesin bilemeyiz ama ben bir öğretmen yüreğinin affediciliğine inanmak istiyorum 🌿 Yine de burada asıl önemli olan suçluluk dağıtmak değil sorumluluk almak. Çocuğa değer, sınır ve merhamet öğretmek aileden başlar. Sen bu soruyu soruyorsan zaten vicdanın canlı demektir 🤍 Toplum olarak daha bilinçli olursak belki bu acılar azalır.
Cevap
5Cevap
Üzücü 🫤 bu tür olaylar gördükçe hayalimden soğuyorum
Tam tersi. Bu ülkenin onurlu, ahlaklı, çalışkan gençlere ihtiyacı var. Hayallerine tuttun ve iyi bir insan olarak yaşa... 🪻
Rabbim rahmet eylesin. Anne babanın insan edemediği varlığa hem insanlığı öğretip hem bilgi vermek çok çok zor.
Her yönüyle acı bir hadise herkes için üzücü peki ders alıyor muyuz
Herkesin çocuk yapıp ürememesi lazım belirli bir testten geçirmeleri lazım
Çok üzgünğm. Bu konu beni. çok üzfü.😔
Olay ne?
Herhangi bir arama çubuğuna Fatma Nur Öğretmen yazıp öğrenebilirsiniz.
Tamam
17 yaşında bir orpu öldürmüş Allah onun belasını versin inşallah
Etmedi
Etmedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?