Abdurrahman Dilipak, oje süren öğretmenlere "cenabet" dedi. Saygısızlığın bu kadarı da fazla değil mi?

Yeni Akit yazarı Abdurrahman Dilipak, “Kadınlar vücutlarını örtünce, vücutları güneş görmeyince D vitamini alamıyorlar” eleştirilerine sert bir dille yanıt verdi.



Siz o halinizle Müslümanlara, onların çocuklarının arasında cenabet cenabet dolaşacak ve onlara akıl öğretecek, çağdaşlık dersi vereceksiniz, biz buna ses çıkartmayacağız öyle mi! O kişiler, bir Müslüman ailede çocuklarına bu anlamda dinleri adına ne öğrettiklerini, neden kendilerinin öyle davranmadıklarını anlatmadıklarınızı mı düşünüyorsunuz da, bizim dinimizi kendi heva ve heveslerinizle tartmaya kalkışıyorsunuz.. Tamam, sizin dininiz size, bizim dinimiz bize. Bunları sizinle de tartışacak değiliz. Kim kimi örnek alıyor, kimlere benzemek istiyorsa o onlardandır.

Abdurrahman Dilipak, oje süren öğretmenlere cenabet dedi. Saygısızlığın bu kadarı da fazla değil mi?

Şu günlerde bile tartıştığımı konu ne kadar komik. Bu saçmalıklar ülkemizde son bulacak mı sizce?

KAYNAK
Abdurrahman Dilipak, oje süren öğretmenlere "cenabet" dedi. Saygısızlığın bu kadarı da fazla değil mi?
Cevapla