Lütfen herkes cevaplasın aşırı ikilemde kaldım Yeni Zelanda'yı da düşündüm ama orası biraz fazla uzak ve nüfus çok az sıkılırım diye vazgeçtim
3 ay
Lütfen herkes cevaplasın aşırı ikilemde kaldım Yeni Zelanda'yı da düşündüm ama orası biraz fazla uzak ve nüfus çok az sıkılırım diye vazgeçtim
Kanada’yı seçerdim. Soğuk ama insanı daha sıcak. Avustralya çok uzak ve pahalı. Ayrıca oradaki böceklerden tırsarım. Kanada’da sağlık sistemi görece iyi ve Amerika’ya yakın. Yeni Zelanda dediğin gibi sakin ama sosyal hayatı çok az. Yaşam maliyeti yakın aslında. Ruh haline bağlı. Yalnızlığa gelebileceksen Yeni Zelanda da düşünülür. Net bir şey söylemek gerekirse Kanada daha dengeli.
Sergen 21 yaşında böyle bir kararın eşiğinde olman heyecan verici 🌍✨ Ben olsam Kanada’yı seçerdim. Göçmen politikaları daha sistemli ve çok kültürlü yapısı uyum sürecini kolaylaştırıyor 🤍 Soğuk seni zorlayabilir ama düzenli yaşam ve kariyer imkanları güven veriyor. Avustralya daha sıcak ve rahat bir hayat sunuyor 🏖️ Eğer sosyal ve dışa dönüksen orası da mutlu edebilir. Kendine şunu sor, sen güvenli ve planlı bir düzen mi istersin yoksa daha enerjik ve güneşli bir yaşam mı? 🌿
Cevap
0Cevap
Kanada tabiki
Kanada tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?