Hangi ülke daha iyi? Yaşam, ekonomi vs...
Norveç.
Kanada.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangi ülke daha iyi? Yaşam, ekonomi vs...
Kanada, hem iklim olarak hem de çoklu kültür olması nedeniyle daha kolay yaşanabilir bir yer. Coğrafyanın genişliği, iş alanlarının çokluğu da önemli bir fırsat gidenler için. Mesafenin uzak olması sorun gibi görünse de, göçmen politikalarındaki esneklik bile fazlasıyla yeter.
Aslında ağır Norveççiyim yani gerçekten hayranım ve başka bir ülkeyi düşünemiyorum ama yurtdışında yaşayacak bir Türk için en iyi ülkelerden birinin Kanada olduğunu düşünüyorum. Özellikle ırkçılığın da çok olduğunu yurt dışında düşünürseniz inanın bana en iyi ve en rahat ülke diyebilirim. Ayrıca Norveç gitmesi en zor ülkelerden hele de Türkiye gibi pasaportu değersiz bir ülke için hele ki imkansız
Her ikisi De soğuk ülkeler ancak yabancılara tutumu, gelir seviyesi ve yaşam kalitesi olarak oyumu Kanada'dan yana kullanıyorum. En azından sosyal bir insan olup yeni çevreler edinmen daha kolay olacak.
Norveç doğası falan çok güzel ama soğuk bir hava var ülkede, insanlar mutsuz gibi bir izlenim veriyor. Kanada insanı daha sıcak bence bir de norveçte barınma ücretleri fazla. Ben olsam yine de norveçi seçerdim. Aslında bu beklentilere göre değişir öznel bir şey. Kanadanın + sı daha çok ama ben norveçi seviyorum.
Cevap
33Cevap
Norveç.
Norveç. Hem havası, hem doğası güzel. Soğuğu severim bide insanları daha hoş geliyor bana
Norves daha iyi. Almanlar bile almanyadan baska yere göc ediyor unuttum o ülkenin adi finlandiya mi yoksa irlanda mi ikisinden biri
Benim için çok zor bir soru. Ben az bir farkla Kanadayı tercih ederdim.
İkiside güzel ama ezelden beri Kanada hayalim var 🇨🇦 orada yaşamak isterdim kesinlikle
Kuzey Avrupa'nın insanı bizimle taban tabana zıt kanada daha iyi
Sağlık sistemi, iş olanakları, kozmopolit toplumuyla kanada çok daha yaşanası bir yer
Kanada 38 .25 milyon nüfuslu yaşanacak güzel bir Ülke!
Soguk ulkeler. Inzivaya cekilmek gibi geliyor. Kanada daha mantikli.
Kanada ama bir kaç ay sonra norveçe gideceğiz ailecek neden bilmiyorum
Kesinlikle kanada çünki norveç terörü ve teröristleri savunuyor.
kanada çünkü ulus devlette ırkçılık olayları daha çok olur problem yaşatır
Suç oranı düşük ve insanlar her zaman alçak gönüllü ve naif
Türkiye olmasında heryere git 😂
Hindistan da zengin 😂
Bizi de al yanına 😂😂
Kanada tabiki de ABD ye yakın Avrupa da vize problemi de olmaz Norveç te de vize problemi olmaz ama daha soğuk Norveç Kanada daha iyi bir seçenek olur
Diyelim Kanada yi sectin ve dil sorunun (ingilizce bildiginden yola cikarak diyorum) olmadi, Norveci secersen Norvecce mi ögreneceksin yoksa ingilizce ile idare ederim mi diye düşünüyorsun?
ikisi arasında seçim yapamadım biri çok uzak fakat ikisi de soğuk herhalde norveç' derim
Kanada seçerdim
İkisinden biri ise Norveç derim
Bilmem, yazı tura attım bu geldi
Kanada elbette
kanadanın kızları daha güzel
İtalya yı tercih ederim
Soğuk iklimleri sevmem
Kanada ırkçılık yok bence güzel
Kanada baya iyi severiz
Kesinlikle kanada olurdu
Ben Norveç'i tercih ederdim
Norveç hoşuma gidiyor çok bakir bir ülke
Norveç’e giderim
Norveç
Sanırım Norveç
Norveç
Kanada’ya giderim.
Norveç..
Kanada
Norveç
kanada benim icin daha ideal
Kuzey ışıkları...
Norveç
İsveç
Norveç
Kanadayi seçerdim
Kanada
Kanada 🇨🇦
Hedefim norveç nasipse bakalım
Lüksemburg
Kanada
Norveç daha yakın
Kanada
Norveç
Kanada
Herşeyi çok güzel
Kanada
Norveç daha iyi.
Norvec daha iyi
Norveç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?