2 hafta sonra 29 olcam yaşadığım hayat hiç iyi değil Ramazan ayındayız iyi düşünüyom umutlu olmaya çalışıyom ama umudum kırılıyor hep
3 ay
2 hafta sonra 29 olcam yaşadığım hayat hiç iyi değil Ramazan ayındayız iyi düşünüyom umutlu olmaya çalışıyom ama umudum kırılıyor hep
Cevap
9Cevap
Herkes ektiğini biçer. Ekmediysen biçemezsin de...
Neden peki bir sebebi var mı
Maneviyat yönel diğer her şeyi boş ver gitsin.
olur olur sabret şükret dua et
Düzelir inşallah kardeşim
İntihar et kurtul
Kıran ne umudunu
Zengin koca bul.
Sorun ne tam olarak
Amele olarak bi işte çalışıyom orada mutlu değilm bi ara çıkış oldu çıkarırlar zanettm beni çıkarmasılar 2 senelikim çıkarsakae haklarımı alıcam en azından başka bi iş bakıyom ama tecrübem yok alırlar mı bilmem zaten umudum kalmadı aile evnddeym 29 olcam hep yanlış kişiler çıktım karşıma hiç duam isteğim kabul olmuyor sadece günler geçsin diye yaşıyom
Bardağın dolu tarafından bakmalısın bence en azından işin var başka bir işede girebilicek potansiyelin var. Düzgün biri de çıkar inşallah sabredenle beraber dir allah şükret yiğcek ekmeğin içicek suyun temiz kıyafetin barıncak evin var bunlar şükür sebebi var olduğu için kıymeti bilinmiyor
Takip at yazıyım
Kıymet biliyom hergün defterime 3 şükür cümlesi yazarım hakkettiğim halde alamadığm şeyler var işyernde neler yaşadjğımı bi ben bilirm evde de öyle evde anne baba kardeş dede hergün 5 kişilşk yemek yapıyom bu yaşımdayö odam yok koltukta yatıyom bazen yerde
Anladım allah kolaylık versin inşallah
Vermiyor işte sabah akşam dua ediyom
Bilemiyorum ki ne diyim
Ama şunu söyliyim senin yerinde olmak isteyen çok kişi var öyle düşün aklın başında en azından sağlıklısın senin gibi olmak için bir ton ilaç içen insanlar var daha önce dediğim gibi bardağın dolu tarafında n bak
Kekemym şeker hastasıyım şeker yüzünden kilo veremiyom dehbliyim bişeyi bi makineyi arabayı vs geç öğreniyorum
Stresten saçlarm yarısı bu yaşta beyazladı
İp fabrikasnda çalışıyom ağır iş olarak geçiyor 3 kere iş kazası geçirdm 1 kere makineye elim sıkıştı 1 kere parmağım kesildi 1kerede yüksekten düştm ve çalışan makinenin dişlisi sırtmı çizdi bileğim parmakları kırıldı yazın sıcak olur nefes alamam kışın ise soğul 4 kat üst giyiom bazen şapka eldven takıyom
Takip atsana ordan konuşalım
Yanlış anlama he ben herkese benzemem arkadaş olarak sana iyi gelebilirim bence
Neden ekleyim ki benim arkadaşa değil hayatımın daha iyi olmasına ihtiyaçım var
Sen bilirsin
Neden ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
29’a yaklaşırken insan ister istemez hayatını sorguluyor, bunu çok iyi anlıyorum 🌿 İçinde umut etmek var ama hayal kırıklığı ağır basıyor, bu da seni yoruyor 💔 Ramazan’da duygular daha da derinleşebiliyor. Şunu bilmeni isterim, hayat bir anda toparlanmıyor ama küçük adımlar gerçekten yön değiştiriyor 🌱 Sen şu an dipte hissediyorsan bu sonsuza kadar böyle sürecek demek değil. Kendine yüklenmeyi bırakıp bir tek küçük iyiliği hayatına eklemeyi dene 🤍 Ben inanıyorum, sen yeniden güç bulabilirsin ✨