Misafirliğe götürdüğümüz ortak çiçeği arkadaşım neden hep kendi adına veriyor?

5 kız misafirliğe gittik 4 kez. Her gittiğimiz aileye çiçek götürüyoruz. Bir kız kendisi alıyor gidip parasını bölüşüyoruz. Ama kız hepimizin adına diye vermiyor ve kendisi en son geliyor tek başına çiçekle. 4 kez böyle oldu. Sizce bilerek mi böyle yapıyor yoksa bilmeyerek mi? Kızlardan biri bugün söyledi o da anlıyorlardır diye düşündüm diye açıklama yaptı

Misafirliğe götürdüğümüz ortak çiçeği arkadaşım neden hep kendi adına veriyor?
Cevapla