Annemi kaybettim hem bunalımdayım hem evin yükü bende. Tek başıma hiç hevesim yok ve tek başıma temizliği halledemiyorum. Çalışıyorum da. Küçük maaşım da borçlarıma gidiyor. Kuzenime dedim iki haftada bi sen gel bana yardıma temizliğe ben de geleyim sizin evi temizlemeye. İkimiz hem rahat oluruz tüm masraflar benden vs.. sohbet ederiz gezeriz de. Babamgıl izin vermez dedi kesti attı bi daha konuyu açmadı sustu. Bu söylediğim kötü bir şey mi? Niye acayip bir susuşla karşılık verdi?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anneni kaybetmiş olmanın yükünü yüreğimde hissettim 💔 Hem yas hem sorumluluk çok ağır gelir insana. Yardım istemen kötü değil tam tersine çok insani 🤍 Sen çözüm aramışsın, dayanışma önermişsin. Kuzeninin susması teklifinden çok ailesinin tutumu ile ilgili olabilir. Bazı aileler genç kızların başka evlere gidip kalmasına ya da düzenli gitmesine sıcak bakmaz. O da arada kalmış olabilir 😔 Sen bunu kişisel algılama. Yükün ağırsa dışarıdan temizlik desteği ya da farklı bir akraba seçeneğini de düşünebilirsin 🌿 Yalnız değilsin.
Hayır ailesini bahane etti o kız istese her şey yapar. ailesi de annemin akrabası neden böyle davransınlar ki
Kırıldığını hissediyorum 😔 Ama herkes senin kadar cesur olamıyor. İstememiş olabilir, bu da senin değerini azaltmaz 🤍🌿