3 ay
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
139Cevap
22 yaş çooook erken bir yaş. 25 yaşta çocuk için erken zaten.. hayatta başka amacın yokmu senin? git bir kaç ülke gez yeni tecrübeler kazan.
Hayir erken değil bu sorumluluğu kaldirabileceksen neden olmasin
degil ama iyi tanımadan kimseyle o yola girme umarım istedigin gibi birisi çıkar karşına
Bunun için sen olgun musun ya da evleneceğin kişi büyük bir sorumluluk alıcak o yuvayı ayakta tutabilecek mi ya da o sorumluluğu kaldırabilecek mi olgun mu o önemli (ama bana şahsen sorarsan erken derim )
Doğru ve güzel bir düşünce. Sorumlulukların neler olacak biliyorsun değil mi
Evet biliyorum tabi
Keşke o şanslı kişi ben olsaydım, mutlu bir yuvan olsun.
Bebeğim çok geç kalmışsın 17 yaşında evlenmeliydin.
Bence kendi paranı kazanmıyorsan erken. Kendi ayaklarının üzerinde durduktan sonra senin için doğru olan kişiyi bulup evlenmen önemli. asla evlenmek için evlenme
Doğru kişiyi bulursan evlen ailesi de en az oğlan kadar önemli ailesi iyi değilse asla evlenme onun dışında kendi evindesin bunun huzuru hiçbirşeyde yok
niye kendi evinizde olmayı sadece evlenmeye baglıyorsunuz. Ben evlenmedim kendi evim var yaşıyorum kendi evin ve huzurun olması için evlenmek şart değil.
Böyle evlenmek aile kurmak isteyen birine denk gelsek keşke.
Sadece evlenmek için evlenme bence bir çok insan bu şekilde hayatını zindana çeviriyor zaten karşına doğru bir insan çıkarsa ne olduğunu anlamadan bir bakmışsın evlilik yolundasin
Erken ama bu yaştan bağımsız olgunlukla ilgili bir şey gerçekten istiyor musun bu sorumluluğu alabilecek misin bunlardan eminsen erken değil neden olmasın
Erken değil. Kendimi bildim bileli istiyorum. Yaş 26 hala evlenemedim. Herkesin kaderine evlilik yazılacak diye bir şey yok. Demek ki benim kaderimde de yok. İstememize bakmıyor bu hiç.
26 yaşında demek ki benim kaderim de yok demek nasıl bir zihniyet
Bir şeyi isteyince niyeyse olmuyor ya da zorlaşıyor
Değil o yasta bulmak daha kolay 25 ten sonrası kullanmak için geliyorlar
Biraz erken sanki ne diye evlenip başınıza iş açıyorsunuz
Bende 22 yaşındayim evlenmek istiyorum. Doğru kişiyi bulduktan sonra neden olmasın
bende evlilik istiyorum
Erken değil zamanı o sorumluluğu alabilirim diyorsan evlenmelisin
İyi bir kısmet bulursan kaçırma zaten evlenmekten vakit aldığı için.
Yoo bence erken evlenmek daha iyi sorumluluk sahibi kişi için geç bile
Evlenebilirsin yani yaşın gayet normal Erken değil yani 18-19 yaşında kişiler evleniyor
Yaş itibariyle aslinda erken de olsa evlilik ve düzeni kurmak için iyi bir zaman tabi çocuk bence en az 2 sene düşünme aslinda cocuk icin en iyi yas 27 28
Erken yaş bileğine altın bileğini tak koca önemli değil işin olsun elinde koca parası deilde kendi paran olsun ayaklarının üstünde dur
29 yaşında evlen ve bi haterın olsun ama daha önceden
ve chosen one olarak hiç görülme ve tüm hayattan sahtelen
ve ceg gibi biri ol ve şu şarkıyı dinle Ceg & DetStyle - Deli Miyim Neyim (Enstürmantal)
halbuki hayatın shacolanmış bi zed olarak delir
T. I. - Whatever You Like ve bu anı yaşa
T. I. - Whatever You Like (Akon - Be With You) [Mashup Remix]
Bende evlenmek istiyorum ama doğru ve düzgün kişi yok
Ben ve çok erken 15 yıllık arkadaşımı taniyamoyorum sen bu yaşta evlilik diyor sun bı hayatını yaşa SONRA daha da göremezsin
daha cok erken, cocuk icin 2 yil beklerim diyorsun o bile cok erken. Daha yeni kadin olmadin mi? nedir bu evlilik hevesi
Daha küçüksün ailenden dolayı mı düşünüyorsun ben 24 yaşındayım bu halde erken diyorum bir 26 27 bekle düşüncelerin otursun
Yapma be kızım valla yapma cooook pişman Olcan yapma
Eğer o kişinin doğru kışı olduğunu hissediyorsan olabilirr
Bence daha gençliğin baharındasın bir kaç yıl sonra evlenmelisin hayatını yaşa
Sen kendini hazır hissediyorsan sorun yoktur. keşke bazı kadınlarda senin gibi olsa açıksözlü
İyi halt edersin evlen tabi senin bizden mutlu olmaya hakkın yok
Yapay zekanın "ben kendi hayatımda şunu gördüm" cümlesi patlattı kskskdkdkdk
O olgunluğa geldiğini düşünüyorsan evlen. tabi sorumluluğu da var bunun
Sen evlenme bence daha kendine bir köle bulamazsan bunalıma girersin
Evliliğin tadını çıkarmak istiyorsan ideal Yaz yoksa daha erken bence
@Melodi3535 o melodi sen misin?
Tercih senin tercihin tabi aday varsa süreç başlar
Bende evlenmek istiyorum beni istemeye gelsenee
Eskiler derdiki sevdiğini alamazsan aldığını seversin evlenmek için sonuç odaklı olmalısın.
Gel beni al... Al Beni al laamn Allahunu sevdiğiiimm 🤣
Erken bence bana göre 24 25 yaşından itibaren mantıklı
Bu tamamen senin kararın
Hayırlı birisini bulursan evlenebilirsin
Çok geç bile eskiden 18 inde evlenirim büyüklerimiz
Bizim köyde olsan sana evde kaldı derler ben 23 um bana diyolar
Haha köyde bana da diyorlar tek dertleri evlenmek evlenince sanki başları göğe erecek
Bizim köydekiler evde kalmışsın demiyorlar
Ne diyorlar
Yorumları okudum bencede tam yası dogru kısı ıle kadınlar çabuk çöküyor yaslandıkca daha zor olur
Tam yaşı canım ben de 22 yaşımda evlendim 24 yaşında çocuğum oldu
Nerede yaşıyorsun bizimde bir tanıdık var oğluna kız arıyor ciddi şekilde tanıştırabilirim
Hayır doğru kişiyi bulmak için acele etme ama bulduysan erkek değil hatta daha iyi oluyor
Bence çok geç kalmışsın adres ver nişan takalım jsjhfkffjg
Doğru kişiyi bulursa 22 iyi bence ama evlenmek için evlenip hayatını karartma
Millet bu devirde 30'undan önce evlenmiyor mk hangi devirde yaşıyorsun sen 😂😂😂😂😂
Al benden de o kadar, konusalım bunu dilersen
erken değil aynı yaştayiz evlenmek istemen normal bide dedin bazı durumlar zorluyor beni ne zorluyor sizi
Çok normal, bende öyle düşünüyorum
Var mı aday
Zor bu devirde
Sende haklısın
Gizli olmasaydın atarlardı hemen mesaj kutuna "bende ciddi ilişki istiyorum" edebiyatı yapan tipler 😂
Ahaha evett ama yer mi anadolu kızı 😂
Tabi gizli sorucam kdjdd
Baya erken niye bu evlilik isteği
Erken calişmadan işini almadan evlenme
Tamam hadi gel evlenelim
Yooo bence tam ideal yaş
Benim için o yaş daha bebek yaşı
erken değil ideal ýas
Aday var mı damat adayi