İftar çadırına gittiğinizde ortam, insanlar ve çöp konusunda neler yaşıyorsunuz?

Ailemle bugün Kocaeli Belediyesi iftar çadırına gittik. Hocanın sesi çok güzeldi. İftarı beklerken sohbet etmek keyifliydi. Yemek sırasında çalan ilahiyi annem klasik müzik sandı. Beethoven parçası çalıyor anne diyerek yemeği güle güle yedik. Çöplerimizi topladık. Baktım yediklerini bırakan dolu insan var. Çöp var ya. Gidip oraya at. Ne gereksiz insanlar var. Birkaç çöpü de masadan kaldırıp çöpe attım.

İftar çadırına gittiğinizde ortam, insanlar ve çöp konusunda neler yaşıyorsunuz?
Cevapla