Bâkir kalmak erkeğin kalitesini düşüruyormuş, niye kimse söylemiyor?

Benim ailem dindardı. Namus, ahlak kavramlarının boğduğu bir ortamda yetiştim. Ama dediklerinin tam tersi daha iyiymiş. Özellikle erkek için namusunu korumak vs aslında erkeğin değerini düşünüyormuş. Niye söylemediler?
Bâkir kalmak erkeğin kalitesini düşüruyormuş, niye kimse söylemiyor?
Cevapla