Sonradan “keşke muhatap olmasaydım” deyip pişman olduğunuz insanlar oldu mu?

Keşke hiç muhatap olmasaydım dediğim oldu bazı insanlara, içinize sinmeyen insanlardan uzak durun 😊 Siz hiç pişman oldunuz mu peki?

Sonradan “keşke muhatap olmasaydım” deyip pişman olduğunuz insanlar oldu mu?
Cevapla