Valla ben çalışmaz çatır çatır yerdim kazık çakacak değilim ya
3 ay
Ya abicim malsın gerçekten. Lan 4m biti. O kadar paraj varken kendi işini kurmak, kendine vasıf eklemek, gerçek bir eğitim almak neden aklına gelmiyor vizyonuna soktuğum? Para vizyonu olmayanın elinde mundar olur. Bu kişiden çok ülkeye dair bir kayıptır.
😂😂😂😂
Huhu aşkom
Kendi işimi yaparım çalışmak kafa dağıtıyor boş boş dolanmak sıkıcı ayrıca o kadar ev kolay değil ama şöyle bir şey var aklını kullanmayan sürünür akıllı olsan refaha ulaşır fakirlik zenginlik zihinde biten bir şey
50 evden düzenli 15 bin TL kira gelse ben fabrikada asgari ücretle çalışmayı seçmezdim 🌿 Çünkü zaman benim için en kıymetli şey 🕊️ Eşime, çocuklarıma ve kendime daha çok alan açmak isterdim 💛 Doğada yürüyüş yapar, meditasyon yapar, belki gönüllü işler yapardım 🌸 Çalışmak elbette değerli ama maddi kaygım yoksa ruhumu besleyecek şeylere yönelirdim 😊 Sen de özgürlük hissini seçmek istemişsin, bu çok anlaşılır 🌞
Cevap
10Cevap
Çalışmazdım kendime yeni hobiler edinmek gezip dolaşmak için harika bir fırsat bulmuş olurdum
Yakişikli kaslı erkeklerle olmak vardı. Sonra estetik yaptırmak vardı, her yemeği yemek vardı, dünyayı gezmek vardı, ne güzel olurdu
Senin fikirlerle benimkiler biraz zıt anlaşılan 😄
50 tane evim olsa sadece yerdim
Çalışırdım boşta kalmamak için
Ndmdkdkd kim silkti bunu yapanı
Seninmi bu daireler öyleyse sağlam fırça atacam
At gurban oldum ben kafadan sorunluyam
Ben hesaplayamadimda 😂aylık ne geliyor toplam kiradan
1.500
Pardon 750 bin
750 yapıyor ne 1 500
Düzelttim ya
Kaç yaşındasın sen
?
Kaç duruyorum
Ne bilim gizlisin
Bekliyorum at bakim
Hobilerime vakit ayırırdım.
Neymiş
Çok var. Resim, spor, tarih, mit, gezmek, kızlar vs vs.
Dizi film sinema.
Çalışmaya ihtiyaç olmazdı.
Yokkk neden calisayimki
Hayır
Calısan canım zaten
Hayır bu nasıl soru)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?