Şu an çocuk düşünmüyorum diye kayınvalidem bende kusur buluyor. Yaptığı saygısızlık değil mi?

Evleneli 1,5 yıl oluyor. Şu anlık çocuk düşünmüyorum. Eşimin ailesi sürekli torun bekliyoruz deyip duruyorlar. Dün de kayınvalidem bana bir doktora mı gitsen çocuğun mu olmuyor yoksa falan dedi. Ben de alakası yok şu an düşünmüyoruz ayrıca düzenli adet oluyorum. Olmazsa bile illa benden yana mı olmayacak dedim. Öyle deyince oğlumda ne sıkıntı olacak dedi. Ben de oğlunuzda sıkıntı var demedim. Varsayalım çocuğum olmuyor bu sadece benden yana olmayabilir normal olarak dedim. Daha da bir şey demedi. Kadın çocuğum olmuyor sanıyor karalara bağladı resmen🤦‍♀️

Şu an çocuk düşünmüyorum diye kayınvalidem bende kusur buluyor. Yaptığı saygısızlık değil mi?
Cevapla