Kayınvalidem beni oğluna layık görmüyor, ne yapmam gerek?

Sürekli beni eleştiriyor biri ile konuşmamı iyi niyetimi.
Ben buyum kim ne diyebilir ki?
İyi niyet başkadır eleştirmek çok başka.
Diğer eltim çağrı merkezinde çalışıyor ve onu babaannesi büyütmüş ailesel sorunlari var onu el üstünde tutar över iyi yetişmiş der.
Bana gelince sanki ben lafını sözünü bilmeyen biriyim.
Sürekli uyarı çocuk gibi...
Hayat ne kadar zor ya hadi bir şey deme içine at.
Nereye kadar...
Her şeyine de ben koştum koşuyorum...
Ama gelin görün ki bu iyi niyet değil.
Ne yapmam gerek?
Kayınvalidem beni oğluna layık görmüyor, ne yapmam gerek?
Cevapla