Bazı insanları özünde çok sevsek bile, sürekli bir şeylerden şikayet edip eleştiren halleri bir süre sonra can sıkıcı olmaya başlıyor değil mi 🤦🏻♀️
Var mı sizin de çevrenizde böyle eşiniz dostunuz komşunuz akrabanız 😊😊😅,

Bazı insanları özünde çok sevsek bile, sürekli bir şeylerden şikayet edip eleştiren halleri bir süre sonra can sıkıcı olmaya başlıyor değil mi 🤦🏻♀️
Var mı sizin de çevrenizde böyle eşiniz dostunuz komşunuz akrabanız 😊😊😅,

Evet bir tane var 😂 aramaya Korkuyorum ya da telini açmaya , sürekli oflar puflar bütün enerjimi düşürür ağzından bir tane neşeli keyifli söz çıkmaz 😂
bu tarz insanları ben de çekemem🤦🏻♀️🤦🏻♀️
en mutlu anında bile seni dibine çekerler
Yemin ediyorum öyle 🤣 insanın hicmi mutlu olduğu güldüğü bir an olmaz , eşimi sorarsın nasıl iyimi diye oflar dert yanar çocuklari sorarsın aynı, halini hatırını sormak istersin bir sor bin ahh işit kadın negatif enerji yüklü bir kere de çok şükür iyiyim dediğini duymam 🤣 eğer o gün enerjim yoksa hiç telini açmam duymadım derim 🤣 çünkü olan enejimi de sömürür
Hahaaa
inan sen anlatırken bile benim burada içim karardı, enerjim düştü😆😅🫣
Birde beni düşün işte 😂😂
uyuyormuş numarası yap , telefonu açma 🤫🤫
Öyle yapıyorum valla 👍😂🙈
Var ama uzun süre tahammül edemiyorum. Sürekli şikâyet eden insan bir noktadan sonra enerjini düşürüyor. Dert anlatmak başka, her şeyi negatif görmek başka. Yanında huzur hissetmediğim yerde mesafemi koyarım. Hayat zaten yeterince yoruyor.
kesinlikle onlarla takıla takıla insanın hayat enerjisi de azaliyor, çunku seni sürekli demoralize edip dibe çekiyorlar🤦🏻♀️
Var ya sorma. En sevmediğim tip ama mecbur onlar olmadan da olmuyor. Atsan atılmaz satsan satılmaz. Özellikle iş yerinde çok öyle insanlar. Sen ne kadar çok verirsen o kadar çok şikayet ederler.
hele bir de iş yerindeyse dediğin gibi kurtuluşun yok🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Evet vallahi iş yerinde de öyle tipler var. Yanımda otururken konuşmasından bile rahatsız oluyorum.
Kronik mutsuzlar bunlar ben bu tarz insanları 2 yıl oluyor bir akşam oturup hepsinin yüzüne karşı hayatımda seni bu şekilde isyemiyorum diye tek tek arayıp iletişimi kestim.
Ohaaa
Aramak da ii cesaretmis 😅
Hepsini aradım zor zamanımda yanımda olmayanlarıda aradım hepsini hatta o kadar kişinin zoruna gitti instgaram adresim kapandı öfke ile engelledikleri için.
Siz dedim kenesiniz benim hayatımda ben zor durumdayım kimse yok etrafımda dedim.
Epey zor zmnlar olsa gerek yasadiklarin 😔😪
Ama yine de korktum senden 🫣😝
Aaa neden korktun korkma korkma.
Bir gun telefonum calarsa, cvpsiz kalacak o araman bilmis ol 🤪
Zalım ya başim dertteyse ya sana ben geldim Schwarzarbeiter diyeceksem.
Tm tamam acarim o zmn, kiyamam 😇☺️
Heee kıyma bu mülteciye
Evet canım ya böyle insanlar benim çevremde de var 😊 Sürekli bir eksik bulan, güzel giden şeyi bile gölgelemeden duramayan tipler insanın enerjisini düşürüyor 🤦♀️ Bir noktadan sonra sen de fark etmeden o negatif havaya kapılabiliyorsun. Ben böyle durumlarda biraz mesafe koymayı seçiyorum 🌿 Çünkü ruh sağlığım kıymetli. Sen de sevebilirsin ama sınır çizebilirsin. Her sevgili insanla her konuyu paylaşmak zorunda değilsin 💛😊
Cevap
30Cevap
Var. Woldemort diyorum onlara ruh emiciler. Her şeyden bir bıkkınlık bir eleştiri bir mutsuzluk.. enerjsini tüketiyor insanın
Ay sorma aynen oyle..
en mutlu insanı bile dibe çökerler🥴
Hayır öyle kişilerle arkadaşlık kurmam. bazıları var mesela sürekli ağlıyor 😂 uzak durmak lazım
Oyle olunca sen de kendini onunla birlikte almak zorunda hissediyorsun😅
Evlat olsa eldivenle severler gerçi eldivenle sevilmişler muhtemelen 😅
Ahahaha sus suss 😝🤫🤫
😜🥰
Başına gelen her olumsuz bir şeyde "ben şanssızım zaten" diyen bi arkadaşım var ama yine de şikayet etmez yine yeniden denemeye devam eder. O yüzden çok seviyorum onu.
Yaaa ne guzel..
oyle azimli arkdslardan lazim herkese 😊🥰
Yok.. olanları ben çıkarıyorum hayatımdan.. zaten bir yerden sonra benim rahatlığım bulaşıyor çevreme.. o yüzden ısrarla o halı sürdürenler de barinmiyor pek etrafımda :))
zaten bir süre sonra kafa da kaldırmaz onlari 🤦🏻♀️
Avatarın güzel olmuş. Yok ya mızmız edip şikayet edenlerden olmadım. Aciz duruma düşen, çözüm odaklı olamayan biri durumuna geldim.
Nasil yani?
Profilindeki avatar mükemmel olmuş yakışmış.
Tskrler 🥰🙏
Ama anlamadigim sey diger konu idi?
Ben mızmızlanıp şikayet eden bir insan değilim. Fakat şikayet eden mızmızlanan insanları görmüşlüğüm var.
Rica ederim ne demek. 🥰🥰🥰
Himm tamam simdi anladm 😊
İki tane farklı konu karışınca Arap saçına döndü Almancı ablam.
Evet biraz oyle oldu 🙃🙃
Aynen öyle 🥰😊
Eskisi gibi samımıyetım yok arkadaslarımla evlenıp coluga cocuga karısıncs unuttular beni.. ayda yıl bır goruyorum
Kotu olmuss eski dostlari kaybetmek
Anlıyorum onları ne kadar kızsamda evlı ınsanlar genelde cıft olarsk takılıyor arkafaslarıyla.. sımdı benım tek onların arasına gırmem olmaz.
Haklsiin bi bakima 😊
Evet var maalesef eğer sevdiklerim arasındaysa çözüm de aradığım için beni görür görmez mızmızlanma süreçleri başlıyor 😀
ay sorma ben sinir bozuk olanı bu 😄🥴🤦🏻♀️
* en sinir bozucu
Anladım 😀
sesli klavye azizliği🫣🙃
Azizlerle işim olmaz 😀
🤣🤣😝
Bi arkadaşım var hep arabalar hakkında konuşuyor. Arıyor yazıyor bakmıyorum, bakmadığım halde hala araba fotoğrafları atıyor garip
seni araba konusunda uzman olarak görüyor belki de😄😎
Yok ya kendisi araba hastası
Bi kerecik sen de hasta olaydın, ne olacak, degmez mi yani koskoca arkdsin icin 😬😬
Evlendi artık gitti
Tühh kaçırdın gül gibi arkadaşı 😝
Annem fazla fazla bu ihtiyacı karşılıyo, bi de üstüne şikayetlenen arkadaş edinemem 🙉
Ahaha bence de bi anne yeter sana 😊
ay çok da hatirlamiyorum aslında, ben annemden ayri yasamaya baslayali 27 sene falan olmustur 🥺 keşke yine anneciğimin dizinin dibinde olsam da soylense hergun bana 😔😪
Evet unv okumak icin ciktim, sonrasinda is icin baska sehir, ardindan evlilik şu bu derken Şu an ayri ülkelerdeyizz... o derece hasret kaldim yani düsün 😢
sadece yazdan yaza ne yazık ki🙁
Tabi ki buna sukur 😇
Allah onlara uzun ömer versin🙏🙏🙏
Öyle arkadaşlarım olmaz en gencimiz 38 yaşında
En yaşlısı kaç acaba 46 mi.😬😬
Hadi o da ben oliim 🥰
"Sensin o arkdsim" dememek icin soruya cvp verir gibi yapma numarani yemedim bilmiş ol 🙁😔
Yaaaa ciddi misin 😵😵
Çok sasirttin beni , beklemiyordum🫣
Yiaaa tesekkur ederim 🥰🙏🙏
Ehehe cumlemizin ☺️☺️🥰
Her şeyden şikayet eden huzurumu emen insandan Uzak dururuz abla sen de uzak dur
Olur kardes
Benim de var maalesef bir kaç kişi ve gerçekten evlat olsalar bile sevilmezler o kadar
Eldivenle sev 😅😝
Gel streçte anlasalim 🤝
Sen de her şeyi he deme yahu... arada be asi ol, itiraz et, yumrugunu masaya vur 😅🤪
Oyy uyario da vurmadan ☺️😇
olay gene amacından saptı... ama olsun 😊😇🥰
Ama asil amaç oydu ya zaten asil abim😆🙃
undan sonra beni eleştireceksen gel yüzüme söyle hauhaua
ommass,
arkandan konuşmak daha zevkli 🤣🤪🤪
Ehehehe ööyyyleeeemmmiiii oluyorrrmussss yaaaaa
Her şeyden şikayet eden insanları sevmiyorum.
ama sen bana böyle dememiştin, seviyorum demiştin. hatta ben seni onlardan daha çok severim demiştim. ama sen hep böylesin yalancısın... zaten söylediklerimle de hiç ilgilenmiyorsun, eve ekmek de getirmiyorsun...
Al başına bela tövbeestağfirullah
😅🤣😝
O biraz mızmız olan arkadaş ben oluyorum Sanırım 😅🤦🏻♀️
Bak yaa askolsun, olur mu oyle sey cimcimee ☺️🌸🌸
naz farklı bir şey🙃
Çok şikayet ettiğimi söyleyen birisi var ahahah o kendi hüsnükuruntusu... Hiçbir şey sebepsiz değildir, insan dönüp kendisine bakmalı biraz da...
@wkertenkele dikkat etmem öyle bir şeye olsa bile benim için önemli değil. Önemli olan kişilik ve saygısını bozmaması olur
Evet, ayrıldım, yemin ederim karakterimi etkiliyordu kız
eminim öyledir🤦🏻♀️
O kişi benim galiba:)
Aranan kan bulundu 😅😝
😂😂😂
Emerjimi emen insan tiplerinden. Uzaklaşırım
Aynen, mantikli olan da bu 👍🏻😊
Yalandan yapan var evet
Yalani da durustu de cekilmio
Hayır benim çevremde bu tür insanlar barınamaz
En guzeli, kafa rahat 😇
Kesinlikle
Herşeye şikayet ben olabilirim o
Mukabbeti keselim o zmn senlen 😅😝
evet o yüzünü hep gizledin benden 😅
gerçi bir kere gösterip şikayet ettin, o da yersiz oldu, alakasiz 😡😡
Mazi gozumde canlandi iste, kirmizi kirmizi gecti onumden😵💫
Birazcık ben öyleyim...
Ahahah
Aman sus suss 😅🤫🤫
Yok bisi yok, dagilin.😅😎
Yok benim sevecen mutlu güzel arkadaşım var
maşallah maşallah 🧿 kıymetlerini bil🙏🥰
Çalışıyorum kem gözlülük yapma 🤣
Tahammül edemiyorum artık çoğuyla iletişimi kestim
zaten kafa da kaldırmaz bir süre sonra
Stresten uzak durmak iyidir 😅
😇😇🙏
Sen varsın😜😜🐣
Askolsunn 😔😪
💕💕
🥰🥰🤗
Oldu mu💋
Hahahaa
Evet var onunla ve bu haliyle dalga geçmek çok hoşuma gidiyor jdjdjjfjd
Hayır yok. Sepetlemelik tipler onlar
olmazmı ya.. kan emiciler resmen..
Bu aralar üvey annem öyle
Isin zor 🫤
Hayır yok 🙃
Emin miyizz 🤨
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ mız mız etmiyorsun ki sen 🤦🏻😂
Kiz kendi agziyla itiraf etti, sen ne karisiion beee dış kapinin dış mandali 🤪
@wkertenkele Est 🤦🏻🤦🏻 daha çok onun başını şişiren benim bence
Ahaaa itiraflar geliiioo 🤨😅
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ yok be mızmızlandığının farkında bile değilim 🤦🏻😂
@wkertenkele 🤦🏻😂 itiraf mı
O benim lee ehheeh
Hadi caniiimm 😵
Vardı
Noldu? yok mu oldu 🤣😝
Gozun doysun, arkadas katili 🤦🏻♀️
Bogazinda kalsin e mi 😅😝
. Yok.
Piki 😬
Sen varsin ya
Beni yaradana cok sukurr 🙏😇
yokk.
Evet ya of
Evet var
Var 🤦🏼♀️
Arkadaşımız yok
Varlar 😀
Hayır yok
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?