ama laf ta kötü be 9. sınıfta millet bana pandik atmasın diye yapanlara hep gay dedim lise hayatında o dalga geçtiklerim arza çıkardılar yoksa sevilmiyecek bir tip değilim not : ortam çokta iyi değildi ve kendi arkadaşlıklarımdad adama soruyom alınıyormusn adam yok diyo bende inadına devam ediyom şu huyumu değiştirecem ama ne zaman
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kendi bildiğini okuyan inatçı, umursamaz, buz kalpli duygusuz bir insanmışım. Öyle diyorlar. 😆
Arkadaşların seni tanımamış 😂
birisine bir şakayı yapınca
sadece benim hoşuma gitse yetersürekli yaparım
( bu aarada laf söylerim el şakası değil )
El kol şakası yapma zaten bro o kötü
ama laf ta kötü be
9. sınıfta millet bana pandik atmasın diye
yapanlara hep gay dedim
lise hayatında o dalga geçtiklerim
arza çıkardılar yoksa sevilmiyecek bir tip değilim
not : ortam çokta iyi değildi
ve kendi arkadaşlıklarımdad adama soruyom alınıyormusn
adam yok diyo
bende inadına devam ediyom
şu huyumu değiştirecem ama ne zaman
Açık sözlü olmamdan ve samimi olmamdan. :D
Bazen de fevri hareketlerim çok olur buna. :D
Ne tür fevri hareketler 😂
Her şeyimi ortaya dökemem. :D
Devlet sırrı. :D
Dengesizİnişli çıkışlı ruhaliSaçma sapan hareketler Ve tehlikeli diyorlar.. Bense gurur duyuyorum 🖤
Cimri denecek kadar aşırı tutumlu olmamdan. Düğün birikimi yapıyorum ve her şeyden kıstım neredeyse!
Dengesizliğim galibası. Yani yüzüme demiyorlar daa ben olsam sinir olurdum, oradan yola çıktım 😅
Hangi birini saysam 😅 küfür yemek istemiyorum o yüzden pas 😂
Dik kafalı oluşumdan.
Satıyormuşum çok, hain diyorlar.
Ya da kolpa 😂
Alanların hepsi çok memnun hiç şikayet gelmedi 😄
Bazı şeyleri ciddiye almıyor muşum
Etmezler
Sana şükür ederler ortak 😂
Eyvallah broo😂
Çabuk sinirlenmemden
Şiddette var mı?
Aynen var dövüyorum onları
Ürkünç
Iyi kalpli olmamdan
Aga bee 🚬
Yak benim için
Üşengeçliğimden
Seni hiç asık suratlı olarak tahmin etmezdim
Yanlış yere yazdın galiba 😂
Üşengec diyecektim o sıra yukarı yorumu okuyunca onu yazdım 😂
Olur öyle arada 😬
Sen eskiden aktif bir fenoydun ne oldu sana 😂
Ne 😂 karıştırdın galiba feno falan değildim😂
Mod falan değil miydin sen 😂
Hala modum 😬
Burada ki rütbeler çok farklı be 😂
Umursamaz
Umursamaz tavrimdan
Asık suratlıyım 😂😂
İnatçı oluşum