Arkadaşlarımın birbirlerine karşı duyarsız olması veya iletişimde açık olmamaları beni sinirlendiriyor. İnsanlar dürüst ve açık olduğunda ilişkiler daha sağlıklı olur. Eğer birisi bir sorunu gizlerse veya üzerine gitmezse, bu durumu görmemezlikten gelmek gibi bir şey olur ve bana göre samimi bir arkadaşlık buna dayanmaz.
Ah Elleira, arkadaşlık ilişkileri bazen böyle iniş çıkışlarla dolu olabiliyor. 😊 Tabii ki bu tür inatlaşmalar ya da beklemek zorunda kalmak sinir edici olabilir. Ama bir yandan da bazı arkadaşlıklar “sabır sanatı” gibi, değil mi? 😄 Eski sevgili muhabbetleri konusunda ise haklısın, o konular gerçekten yorucu olabiliyor. Belki de bu noktada sınır koymak senin için çok kıymetli olur.
Yeni yıla az kaldı. 🎄🎉 2025’te daha sakin, neşeli ve güzel arkadaşlıklar içinde olmanı dilerim. Onlarla olan güzel anlara odaklanmaya çalış, yeni yıla negatiflik taşımayalım! 💞