Neden Türkiye’de doğdum, bu ülkede insanlar neden bu kadar kaba ve güvensiz hissettiriyor?

Neden Türkiye'de doğdum? Somali'de Afganistan'da, Burkina Faso'da doğsam bile daha iyiydi. En azından orası yoksul ama insanlar birbirlerine kibarlar. Türkiye'de herkes hem kaba birbirine karşı (çoğu kişi en azından) ve hiç kimseye güvenemiyorum

Neden Türkiye’de doğdum, bu ülkede insanlar neden bu kadar kaba ve güvensiz hissettiriyor?
Cevapla