Sizce bir kızın veya erkeğin karşı cinsten arkadaşı olması normal mi?

Ben seviyorum açıkçası en ufak bir fırsat vermede arkadaşlıktan öteye geçme ihtimali var günümüzde görüyoruz bu pislikleri o benim kardeşim gibi bahbahbah yatağa geçmeye fırsat ver bakalım kardeş mi oluyor başka bir şey mi
Sizce bir kızın veya erkeğin karşı cinsten arkadaşı olması normal mi?
Cevapla