Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgilimin ben hayatına girmeden önce olan arkadaşlarına duruma bağlı olarak genelde karışmam. Sonuçta benden önce de bir hayatı vardı ve buna müdahale etme hakkım çok yok onunda bana yok aynı şekilde ama benden sonra karşı cins arkadaş edinemez.
Karşı cins arkadaşı sorun olmaz ama yakın olamaz. yani normal arkadaşı olabilir ama samimiyete izin vermem sevgili olduğum kadında zaten bunları bilecek bir kadın olduğu için kimse ile gereksiz samimiyet kurmayacaktır zaten. çünkü ilişkilerde bu tür şeylere olumsuz bakıyorum tabi ki de konuştuğu selam verdiği eski arkadaşları olabilir okuldan ya da benden önce tanıdığı ama o kadar.
Tanımak isterim önce, ve arkadaşlık sürecine göre tartmak isterim. Eğer istemezsem söylerim.
Ve bence dinlemeli de, çünkü yeri geldiğinde ben onu dışarda koruyup kollayabiliyorum ve canımı tehlikeye atabiliyorum, o da bunu kabul etmeli diye düşünüyorum.
Olamaz. Ne benden önce muhabbetine girerim ne benden sonra hiç bir şekilde samimi arkadaşı olamaz.
Karşı cins arkadaşlığın nereye doğru gittiğini çok iyi biliyoruz ha yok ben kabul etmiyorum arkadaşım olacak diyorsa o zaman ben arkadaşı olurum o karşı cins onun sevgilisi olur nasıl olsa (çok medenice) 😌
Cevap
8Cevap
Benden önce de arkadaşları olmuş olabilir bu yüzden çok fazla sorun etmem bu durumu
Sorun etmem çünkü olmayan bir şey sorun edilmez. Beni tanır diğer kadınlar ölmüş olur.
Arkadaşlik seviyesine bağlı normal bir iş arkadasi veya mahalle arkadaşı vss tabiki olabilir ama aradaki mesafeyi aşmamak kaydıyla
Evet sorun ederim
Karşı cins arkadaşlıkların temelinde mutlaka ya duygusal beklenti ya da cinsel beklenti vardır
Kanka falan bilmem ben
Geçmişe dayanıyorsa ve aradaki mesafeler korunuyorsa sorun olmaz ama fazla yakın olması kaos sebebi olur..
Olamayacağı için sorun etmem.
Karşı cinsten tek yakın arkadaşı ben olabilirim. Karışırım...
Etmem dersem yalan olur. Ederim 😌
Karşı cins arkadaşı olabilir ama yakın olamaz.
sorun ederim sevmem öyle şeyler
Yakınlık önemli nasıl bi yakınlık ama
Sorun etmem. Yakın arkadaşları olabilir.
Sorun etmem
Çok yakın olmamalı
Olamaz
Ederim tabiki
Men gotursem qururum gotürmez
büyük problem
Hemde fazlasıyla
Niye mesela? İnsanız sosyal varlıklarız. Bu bir kisinin hayatına karismak oluyor.
Merhaba @yasayanbjri , evet kesinlikle katılıyorum, insanız, sosyal varlıklarız ve bu sosyal varlık oluşumuz, bizi her türlü ortama çekebiliyor. Karşı cinsten iki insanın olabileceği sosyal dostluk çerçevesi asla çizilemez bu nedenle. Sınırları en çok, yakınımizdakiler için yoksayariz ya da sınırlarımızı en yakınımiz olanlar için kaldırırız. Bir erkek ve bir kadın ne kadar yakın ilişki içinde olursa, risk o derece artar. Bu platformda 5 yıla yakındır bulunuyorum, yakın karşı cins arkadaşlarıyla yaşadıkları anlatan birçok insan tanıdım, kadın olsun erkek olsun. Bunların hiçbirine de gerek yok aslında, bizzat benim yaşadıklarım bile bu tecrübeyi edinmem için yeterli oldu bende
evet ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?