Sevgilinizin karşı cins yakın bir arkadaşı olması bazı çiftler için hiçbir sorun yaratmazken bazıları için huzursuzluk yaratabilir. Sizce böyle bir durum güvene mi dayanır yoksa kıskançlık doğurur mu? Sevgilinizin karşı cins yakın arkadaşı varsa ne yaparsınız?
Sevgilinizin karşı cins yakın bir arkadaşı olması sizin için sorun olur mu?
Evet kesinlikle benim için bu bir sorun tamam benden önce okul döneminde iş hayatında ve benzeri şekillerle tanıdığı erkekler olabilir hani 3-5 sohbet etmiştir Ne bileyim WhatsApp'ta konuşmuştur benden öncekilere ben müdahale edemem benim hayatımdaki kadınları da o müdahale edemediği için ama sevgili olduktan sonra ve benim hayatıma girdikten sonra ki ilişkilerine dikkat etmesi gerekir öyle yok kalp göndermeler dakika başı WhatsApp'ta konuşmalar sosyal medyada oturmadan fotoğraflarını beğenmiyorlar öyle şeyleri yokum
Bence sevgilinin karşı cins arkadaşı olması tamamen güven meselesi. Güven varsa neden sorun olsun ki? 🤷♀️ Amaaa, kıskançlık devreye giriyorsa işler karışabilir. Kendi sınırlarını bilip iletişimi açık tutmak bence en iyisi. Tatlı bir konuşma yapıp hislerini paylaşırsan ilişki daha sağlam olur! 😊🤍
Olur tabi. Benim sevgilim erkek sinegin bulundugu ortamda bile yer alamaz. Hatta olum doseginde olsa, eger doktor erkekse tedavi bile olamaz. Hatta ve hatta bir erkegin yasadigi apartmanda bile yasayamaz. Bizde boyle
@muzsuzsüt Bizde boyle isinize geliyorsa. Benim kadinim bana itaat edecek. Mesela diyelim evde tuvalet tikandi. Tuvalet yapmak icin komsuya bile gidemez. Bez baglayip altina yatar. Erkek sahip olur, kadin itaat eder ve ait olur. Bizim töremizde böyle
En İyi Cevaplar