2011'deki sorulara biraz baktım da o zamanın erkeği tam bir o evladıymış, sizce günümüz erkekleri bir tık daha iyi mi?

15 yıl bence az değil ama sadece bir tık 😂 sanırım asırlarda geçse klâsik TC erkeği klâsik kalmaya devam edecek üzücü, istisnalar bu ülkenin aydın yüzü bulundu mu ömür feda edilir gerekirse.
Güncellemeler
4 ay
Yine engellenmişim 💅🏿 öyle bir kızım ki abazanlar bile benden nefret edio 😝
Güncellemeler
4 ay
CptMac gizliden ciksana oğlum, gizliden dünden beri bana sataşıyon
2011'deki sorulara biraz baktım da o zamanın erkeği tam bir o evladıymış, sizce günümüz erkekleri bir tık daha iyi mi?
Cevapla