- Aile & Toplum konusunda 584 cevap paylaştı.
4 ayAksine en iyi zamanlar 2000 lerin başı ile 2010 ların ortalarına kadar olan süreç yani 2016 sonrası biraz kırılma noktası oldu 2020 ve sonrası zaten hiç sayma medeniyetsizliğin zirvesi 2020 ler eski apartmanımızda bile erkek kız ilişkileri daha medeniyetliydi siz diye hitap edilirdi erkek kız fark etmiyor
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
19 yaşında biri olarak hayal kırıklığı yaşamanı anlıyorum 💛 Gençken daha adil, daha bilinçli bir dünya görmek istiyor insan. Ben kendi hayatımda hem eski kafalı hem gerçekten dönüşmeye açık erkekler gördüm. Değişim var ama yavaş ilerliyor 🌿 Toplumsal roller kolay çözülmüyor. Yine de umut veren taraf şu, artık daha çok erkek duygularını konuşuyor ve eşitliği savunuyor 🙏 Sen umudunu kaybetme, doğru insanı bulduğunda “iyi ki” diyeceksin 💫
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 4 ayTam tersi bence
02 Yorumla
Soran4 ayO zamanınki gözlemlerime göre daha bağnaz şimdikiler ise aşırı edepsiz ay yemin ederim ki Türkiye'de kadın olunacağına zengin birinin kedisi 😼olmak daha kârlı shdkdhdkshdhd
Soran4 ayZenginler kedilerine çok iyi bakıyor ya 😂 valla bazen bir kedi olmak ister insan.. ahdjdhdhs
4 ayAskm erkoları sorgulamaya gerek var mı da sen o zamanin sorularini nerden buldun 😝
05 Yorumla
Soran4 ayTürkiye'de yaşıyorsak muhatap olmak zorundaysak hayatımız belirli dönemlerinde, maalesef zaman zaman sorgulamak gerekiyor 😣😣
Google'dan aratınca çıkıyor zaten tarihleri de yazıyor daha başka küçük sitelerde de 2002'deki sorulara yorumlara bakıyorum 😂 sadece erkekler konusunda değil ama genel olarak bence bilgilendirici çünkü birçok konudan o zamanki zaman nasılmış vs güzel bilgilendirici. O 2002'de o hoşuma gitmeyen yorumları yapmış olanlar belki şu an hayatta bile değillerdir, yorumlardan yaptığı kötülüklerden bahsedenlerde vardı cidden değer miydi belki şu an hayatta bile değilsiniz... Telefonla erişim olsaydı o zamanlar belki daha farklı şeyleri okumuş olacaktım ama bilgisayar kullandıkları için pek çok yorum soru vs yoktu- 4 ay
İyi yapmissin en azindan buranin hep boyle olmus oldugunu ogrendik. d tc nin erkeklerinden hic bi sey olmaz valla
Soran4 ayTürk kadını bu seviyesizlere fazla bu da bizim imtihanımız herhalde ahahshsh
- 4 ay
Askm kacalim yurt disina ordan birini bulalim burasi olmaz 🙏🏿
Soran4 ayİnşallah inşallah elbet bir gün, genciz umutlu olmalıyız 😂💅🏿
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
4 ayHangi kriterleri temel aldın
Tezinin bilimsel dayanağı var mı02 Yorumla
Soran4 ayKaynak hello kityli ojem
- 4 ay
Engel
4 ayZaman geçtikçe değişiyor insanlar ama sanki daha kötüye gidiyoruz gibi
02 Yorumla
Soran4 ayZaten hiçbir dönemde tercih edilmezsiniz 😌 doğru
- 4 ay
🤔🤔🤔
Bağnazlık azalıp ahlaksızlığa kaydı değişen bir şey yoktur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayŞimdikiler daha cinsellik düşkün ama bilmiyorum farkında mısın
012 Yorumla
Soran4 ayFarkındayım amca, ama en azından bağnaz olmayan bir avuç kadar varlar, o zaman hiiiç yokmuş gözlerime göre.
Cevap sahibi4 ayYaşım 22 öncelikle amca sensin. 😂
Cevap sahibi4 ayBu arada bağnaz olmayan mı dedin Allah aşkına şurada sorulan cinsellik sorularına bir bak verilen cevaplara bak. Sana göre bizim nesil iyi olmuş olabilir bana göre bizim nesil daha da kötü.
Soran4 ayHayatımda farklı farklı çok erkek gördüm sevgili/flört anlamında değil sadece bir tane sevgilim oldu normali de bu zaten, şöyle diyeyim kısaca %85'i eşhedü billah ahsjdjjsjs yüzde %15'i ise şükür sebebi umut verici, o zamanda sanırım %100 falanmış b0kluk.
Cevap sahibi4 ayBence zihniyet hiçbir şekilde değişmiyor. Geçen gün bir Suriye'den geldin cinsellikle ilgili soru soruldu 1 dakika içerisinde 40 50 tane mesaj atıldı. Yani seneler değişse de insanların zihniyeti değişmiyor.
Soran4 aySen nasılsın peki? Yaş 22 şaşırt da sana güzel bir dua edeyim içimden Allah bunlara karma yaşatırken sana da sefalar yaşatsın 😝😂😂😂wjjfjshcskhdskdhsjdhsj
Cevap sahibi4 ayBen her zaman şunu söylerim Allah herkesin niyetine göre versin niyetine göre yaşatsın. Niyetimin iyi olduğunu düşünüyorum ve asla insanları kullanmak aklımın kenarından geçmemiştir 🙂 o kadar yanlış arasında doğru olmak gerçekten zor ama iyi ki de zor
Soran4 ayBana da zor geliyor çünkü devamlı bu zihniyetlerden iğrenmek hatta aynı ülkede yaşamanın bile verdiği rahatsızlık var, ben de bu tarz erkekleri seven cahil beyinsiz bir kız olsaydım belki daha mutlu olurdum (Allah korusun) ahdhdjdhshdhd erkeklerin ciddi bir eğitimden geçirilmesi gerekiyor, bir erkeği özgür bırakırsan aklına gelebilecek her iğrencligi yapacak cesaret bulur zaten hep "erkektir yapar" sözünden bu hâle gelindi, bakire olan sevgililerini bile kandırıp manipüle etme peşindeler, bir gözlemle bir bak hangi erkek seks yaptıktan sonra pişman olmuş? Peki ya kızlar çoğu pişman çünkü içlerinden gelerek yapmadılar ya evlilik vaadi ile kandırılma ya çok güven verilip güvenip kandığı için yapmıştır.
Cevap sahibi4 ayFakat şurada seninle çelişiyoruz bir erkek aldatıyorsa başka bir kadınla aldatıyor. Hani Evet bu konuda eğitim verilmesi lazım Ama tek taraflı olduğunu düşünmüyorum kadınlara da eğitim verilmesi lazım. Bak Ne dedin ben bu tarz erkekleri seven cahil bir kız değilim ama bu erkekleri seven cahil kızlar da var. İşte sıkıntı burada ben her zaman derim yine diyorum bir kadının en büyük düşmanı başka bir kadındır.
Soran4 ayBenim kadınlara düşman olduğumu sanmışsan büyük yanlış anlama 💀 burada bile onları düşündüğüm için böyle diyorum el ele tutuşulmayı hak etmeyen erkekleri sevdikleri için sinirleniyorum kendilerine yazık ediyorlar, kadınlarda zaten eğitim görmeli ama zaten kadınlar asırlardır eğitim görmüyor muydu? Ahahha
Cevap sahibi4 ay🙂 ben bazı şeylerin gerçekten karşılıklı olması gerektiğini düşünüyorum. Çoğu zaman gerçekten iyi insanların yanlış insanlarla birlikte olduğunu da görüyorum çevremde hep böyle. Sence neden iyiler birbirini bulamıyor?
Soran4 ayBunun sebebi aslında iyi insanların aptal olması değil kötü insanların iyileri kandırmasıdır manipüle etmesidir tıpkı bir oyuncu gibi rol yapmasıdır, örneğin evlilikten önce bambaşka biri olan uyum sağlayan kafa dengi süper (!) bir insan evlendikten 3 ay sonra tam tersi çıkıyor ve tüm hayatını alt üst ediyor, bu durum erkeklerde aşırı çok var KS de bile 10 sorudan biri "evlendim kocam şöyle böyle" neden bu tarz bir insanla evlendin diye tepki gösteriyorum sonra da şunu diyorlar "sevgililik döneminde beni çok seviyordu çok dikkatli iyi biriydi bilmem ne ne ne" sonra diyecek bir şey bulamıyorum ama elbette bazı erkeklerde bunu yaşıyordur gerçi erkeğin bunu yaşaması yine seçimine dayalı oluyor genelde geçen de bir soru gördüm cinsellik konusu herif şey demiş eşim cinsellikte çok isteksiz onu artık aldatmayı düşünüyorum, evlilik öncesi tecrübelerini sordum "ben birkaç kişiyle oldum o bakireydi" dedi ok dedim peki bu konuyu hiç konuştunuz mu evlenmeden dedim hayır dedi ulan moruk bilgisiz tecrübesiz birini alıp bir de deneyimli insanlar gibi performans mı bekliyorsun o hâlde öylesini almayacaktın 😂 hem bakire istiyorlar hem de isteksiz tecrübesiz diye 2. Ayda aldatıyorlar cidden artık diyecek bir şey bulamıyorum bu nasıl bir zihniyettir nasıl bir kafadır anlamıyorum.
Gizli Üye(18-24)4 ayBir kadin (!) bir anneye nasıl böyle iftira atar. Kullandığın cümleye bakar mısın yazık sana
031 Yorumla
Soran4 ayAnneye dediğimi nereden çıkardın? İşte senin gibi b0k tanelerinden uzak durulur, o denilince aklına kadının gelmesi zaten zihniyetini gösteriyor, anneler o değildir o genelde babalar olur yani babalarına dedim seni küçük b0k tanesi.
Cevap sahibi4 ayDaha dediğinin ne anlama geldiğini bile bilmiyorsan git tekrar anaokulundan okumaya başla. Kaliteni çok güzel ortağa koymuşsun aferin sana seviyen ortada...
Soran4 ayBunun kadınlara ait bir küfür olduğunu senin gibi seviyesiz ve eğitimsiz çomarlar düşünür ancak, zira küfürün cinsiyeti olmaz hakiki o*ospu seni.
Cevap sahibi4 ayCidden yazık sana... Hemde çok yazık
Soran4 ayÜf sg o*ospu zihniyetimiz bir değil anaların ne o*ospuluğu varmış evlilik öncesi 100 escrta giden analar mi oluyo midesiz erkekler oluyor hadi sg zaten konuşma tarzın tanıdık geliyor
Cevap sahibi4 ayCidden yazık sana... O kadar anneye hakaret eden onlara çocuklari üzerinde kötü kadin diyen. Sıkışınca anından küfür hakaretlere başlayan, hakaretin arkasına saklanan çok yazık sana...
Soran4 ayUlan ruh hastası bir daha yazarsan engeller üstüne de yorumunu silerim haberin olsun, o*ospuyu senin gibilere derim senden dünden beri anlamiyon daha ben feminist mal seni hiç bir kadına bunu der miyim haksıza haksız derim fakat asla küfür kullanmam hemcinslerime özellikle de a*mk gibi küfürler
Cevap sahibi4 ayKaliteni sergile biraz daha konuştukça ortaya dökülüyorsun. Yazik sana...
Soran4 aycptMac gizliden çık da öyle konuş, gizliden geliyor şimdi de 😂😂
Soran4 ayNe o hangi deliğe kaçtın? Devam etsene bir de çok adamsan gizliden de çık gerçi zaten kimsin belli 😂
Soran4 ayDetayda nickini yazim de gör sen 😂 engellemiş gizliden geliyor HAHSHDHHSHSHHSHHS
Cevap sahibi4 ayHala amaçsızca sağa sola saldırıyorsun. Ne yapmaya çalıştığında belli değil dediğinde belli değil. Yazık cidden çok yazık
Soran4 ayTamam anladım en çok kullandığın şey "yazık cidden çok yazık" ahhahaha papağan seni 😂 cptmac azıcık adamsan gizliden çık
Soran4 ayCiksana gizliden özgüvensiz daha nick gösterecek g@t yok
Soran4 ayPUAHAHAHAHSHHS
Cevap sahibi4 aySadece ufurmek işin gücün kuru gürültü teneke gibi bomboş. Konuştukça da seviyeni daha güzel ortaya koysun. Küfür, hakaret ne ararsan var. Zerre kadar sözünde durup engelleyip yorumlarımı silsene daha önce salladıgin gibi. Evet yazik sana hemde çok yazık
Soran4 ayNe o ben o kişi değilim bile demedin? Çünkü o'sun
Soran4 ayÜff sana ne benim seviyemden kardeşim hadi dediğin gibi seviyesiz olayım ne dert ettin arkadaş sanki sevgilisiyim ruh hastası
Cevap sahibi4 ayHala hakaret. Yazık yazık
Soran4 ayZort zort
Cevap sahibi4 aySeviye bak maşallah genc kiz olacak.
Soran4 ayElhamdülillah
Cevap sahibi4 ayYazdığı cevapların çoğu hakaret ve küfür dolu ben küfür etmem diyor, keske zerre kadar ne halde olduğunu gorebilse seviyesini fark edebilse... Hadi bunları yapamıyorsun bir kez söylediğin sözün arkasında ol engelle ve sil yorumlarimi barı bunu yapabil
Soran4 ay"Bir kez söylediğin sözün arkasında dur" ajjddjfjjs sen o üyesin biliyorum 🥰
Eğer yorumları silersem bu senin işine gelecek hayır 😂
Cevap sahibi4 ayNe olduğunu bir kez daha ortaya koydun tam beklediğim gibi... Hep bir bahane hep arkasına sığınacak bişeyler... Senin gibi birinin asla çevremde olmasını istemezdim...
Soran4 ayAnliorm kardeşim
Soran4 ayBu arada her şeyi bir yana bırakalım da bak bunu ciddi soruyorum engellenmiş bir üye nasıl gizliden yorum yapabiliyor? Bu mümkün mü eğer sen o kişi değilsen çocukla kardeş falan olabilirsiniz çok benziyorsunuz ahhdjfjfhfh
Cevap sahibi4 ayKendi hayal aleminde yaşıyorsun sadece sorun o. Sen öyle sandın diye öyle olmuyor. Sandığın kişi ile alakam olduğunu düşünmüyorum çünkü seninle daha önce karşılaşmadım karşılassaydim kesin engellerdim malum kaç gündür ağzından hakaret ve küfür düşmüyor. Genc kir kıza yakışmıyor buradaki hareketlerin gerçek hayatta nasılsın bilmem. Hiç bir insan böyle birini çevresinde istemez.
Soran4 ayDünyadan haberin mi yok kardeşim millet neler neler yapıyor milletin iki sözünden biri küfür bir de gerçek hayatta kimse istemez diyor köyde mi yaşıyorsun
Cevap sahibi4 ayYooo gayet insan içinde yaşıyorum insan oldukları için de iki sözlerinden biri küfür olmadığı gibi hiç bir sözleri küfür değil. İnsan olana yakışan şekilde konuşup insan olana yakışır şekilde yaşıyorlar. Herkesi kendi çevrenle karıştırma, durumun ortada zaten.
Soran4 ayAy orhan evladı senin agxina zortlim ya resmen küfür etmem için tahrik ediyor tamam en mükemmel sensin en elit entelektüel kraliyet ailesi gibi çevresi olan sensin ruh hastası sg çevren escrttan çıkmayan eli s*kinde erkeklerle doludur escrtla yaptığı fantezileri anlatan midesizlerle doludur eminim ki ağzınızdan küfür düşmüyordur Orhan evladı triplere bak HWJFKEJFKEJFİWHFEKJFEMVNKEKFKFJVKEJVKENVKEKFKEFJKEJFKF OSSSORDUM
4 ay- Bunu genellemeye vurmak doğru bişey değil. Biz bu sitedeki erkeklere öyle diyoruz. Demek ki sitede bir şey olabilir.
00 Yorumla
4 ayTc erkeği iyidir hırt , keko, narsist oe, maço, kılıbık olöadığı müddetçe.
09 Yorumla
Soran4 ayKadına saygısı olmayan tc erkekleri mi 😂 örneğin her şeyi yapıp kadınlara laf edenler gibi? Çünkü kadınlar gözlerinde bir nesne, obje.
- 4 ay
5 parmağın 5'i de bir değil, bunun farkında olarak yazdığımı tekrar oku.
Soran4 ayBen de zaten detayda istisnalardan bahsetmişim, erkekler erkeklerin beynini yıkıyor biraz edepsiz bir arkadaş ortamına sahip olan iyi bir erkek bile zamanla bozulur, bu sebepten maalesef ki çoğunluk aynı çünkü birbirine özeniyorlar eski sevgilim bakirdi diye çalıştığı iş arkadaşları onu zorbalıyordu bizzat ben haberi olmadan onun işyerine gidip oradakilerin ağzına ettim çünkü buna susacak değildim ağzıma gelen her b0ktan şeyi söyledim amacım sevgilimi korumak değildi bu zehirli zihniyetlere haddini bildirmekti, sevgilimin bir kız arkadaşı olduğunu bilmelerine rağmen sevgilime gel seni escrta götürelim, işte bak kız bana video attı bunu sana atayım akşam 31 çekersin gibi hadsiz ve ahlâksızca yoldan çıkaracak şeyler söylüyorlardı tâbii o aptal biri değildi cevabını vermeyi de biliyordu bunları bana söyledi e ben hiç sessiz kalır mıydım 😃😂😂 yani ben element uydurmuyorum 18,19 yıllık hayatımda ülkemin erkeklerini yaşımdan fazla gördüm yanlışlarını.
- 4 ay
En az senin kadar bende hemcimslerimi tanıyorum doğal olarak. İş arkadaşları, mecbur yüz yüze gelecek. Önemli olan araya net çizgi koyabilmesi. Bu tamamen sevgiline bağlı
Soran4 ayOnu zorla o işten çıkarmıştım yeni iş bulması 3 ay sürmüştü Hahahshhshshshshsh of 😂 o zaten saf aptal ezik biri değildi öylelerini ancak korurum sevgilim olamaz. Ama işte onun kalitesiz bir ortamda olması bana huzursuzluk veriyordu yakıştırmıyordum, erkekleri daha daha fazla tanımama yardımcı oldu tecrübe 💅🏿💅
- 4 ay
Umarım işinden ve 3 ayından ettiğine değmiştir yeni iş ortamı.
Soran4 ayDeğdi o yüzden içim rahat 😌
- 4 ay
İyi o zaman. Mutluluklar
Soran4 ayArtık sevgilim değil ya 😂 birbirimize güzel şeyler katıp ayrıldık benim ilişki anlayışım bu (tâbi devamlı olamaz) ergenler gibi 30 yıllık evli insanların kavgaları, anlaşmazlıkları gibi ilişki yaşayan insanlardan nefret ediyorum bir de hayatının en büyük problemi hâline getirmiyorlar mı🙄
4 ayNelere baktın? Pek bir şey değişeceğini sanmam
040 Yorumla
Soran4 ayFarklı farklı konulardan düşünceleri vs ve her soruya en az 100 erkek yanıtı, ben de pek sanmadığımdan dolayı "bir tık" belki diyorum 😂😂😼
- 4 ay
Erkek hep aynıdır, eskiden daha çok açlardı şimdi internet sayesinde karısız kalmıyor olabilirler
Soran4 ayBahsettiğim abazanlık değil ki keşke sadece abazan olsalar
- 4 ay
15 yıl önceki bana bakar mısın, değişmiş miyim
Soran4 ayNasıl bakim ahahhshd sen 15 yıl önce burada mıydın
- 4 ay
Değildim ama belki hissedersin diye dedim
Soran4 ayBence sen hep aynısın ya 😂 değişen tek şey zaman oluyo ve tecrübeler
- 4 ay
Ah be zaman o kadar hızlı ki doğum günüm yaklaşıyor
Soran4 ayDemek 32 olacaksın he, daha dün 6 yaşındaydın dışarıda top oynuyordun her gol attığında siuu diye bağırıyordun tüm mahalle gol attığını anlıyordu ah ah..
- 4 ay
Vallahi öyle, bi de taso oynardım kaldırım köşelerinde. Sen geç doğdun maalesef
Soran4 ayBen seni yukarıdan izliyordum gökyüzünden, en sevdiğim hobimdi doğmadan önce
- 4 ay
Bir gün geleceğini biliyordum da geç olacağını düşünmemiştim
Soran4 ayGeç olsun güç olmasın ☺️😂
- 4 ay
Öyle mi dersin, bak yine baharlar geldi
Soran4 ayYine baharlar gelecek, her şey çok güzel olacak
- 4 ay
Bizde havalar çok soğuk be -24 şu an, bir hafta daha böyle sonra gelecek bahar. Hep geç geliyor
Soran4 aySen nerede yasiorsun
Yine baharlar gelecek umut kaybetmeyin 😥- 4 ay
Rusyanın soğuk kesimlerinde
Umarım gelsin artık şortları giyelim
Soran4 ayRusya'da mı yaşıyorsun 😟 hindistan diye tahmin etmiştim
- 4 ay
Hindistan olsam seni çoktan buraya aldırırdım
Soran4 ayYa 🥺 keşke olsaymıssın birlikte tac mahal turlar Hindistan'ın henri kaviliyle foto çekinirdik..
youtube.com/shorts/Udx7Gaj7aZI?si=RuZmIMPN4BGw0AQE- 4 ay
Ne güzel hayaller, bi de Pakistan turumuz olur mu
Soran4 ayKüçükken lütfen beni götür gidelim lütfen baba dediğim ülke mi... Amacım gezip görmekten çok okuldakilere hava atmaktı 💔 hiç no der miyim 😢😢
- 4 ay
Evet kızım o ülke, etin arasından sinek larvası çıkan ülke
Soran4 ayKeşke sinek olsa sadece 😂😂
- 4 ay
Ayak aroması mı sinek larvası mı
Soran4 ayDeğil 1 tane 50 tane sinek lavrası
- 4 ay
Seni bu meşhur abimize götürecem, kapısında sıra oluyor diyorlar
youtube.com/shorts/fKURwfX4tXg?si=Hra9D7gdqsuhVYOp
Soran4 ay1 dakika öncesine kadar iyidim..
- 4 ay
Mekan burası bak 3.8 puanı var o kadarda kötü değil sanki)
https://share.google/lJsYWBYaw2I9fYgnr
Soran4 ayEllerinden paketli ürün bile yenilmeyecekler tam liste wjjdjfhfjshd
- 4 ay
Türkiyede 3.5 puan üstü alanlar lüks sayılıyor adamın 3.8 puanı var ahah
Soran4 ayHindistan mikroplukta nobel almış bir ülke, 2 milyar olmaları az buz para kazandırmaz napsak bizde mi oraya taşınsak 😂 oh nasıl yapıyorsan yap yargılayan ve ben yemem diyen yok ister ayak ister kirli tırnaklı eller ister kıl saç
- 4 ay
Hanım ben etleri kesecem, sen onları arka tarafta pişirirsin. Yeni mekan açıyoruz
youtube.com/shorts/uVLWrWTjpIM?si=PQqxC4nQaNL5l8dC
Soran4 ayVideoları açınca burnuma kötü koku gelmesi normal mi? 😂
- 4 ay
Tamamen psikolojik, ayak benim ayağım olacak yabancının değil
Soran4 ayYa bi git HWJFKEJFKEJFİWHFEKJFEMVNKEKFKFJVKEJVKENVKEKFKEFJKEJFKF neyse en azından ayak tırnaklarının arasında kir yoktur 😂
- 4 ay
Çokta emin olma, ete aromasını veren bizi en az 4 puan yaptıracak unsur o. Recep ivedik zamanında kuru fasulyeyi motor yağıyla yapıp yerken mideniz bulanmıyordu)
Soran4 ayAyak parmaklarını em, proteindir vitamindir maqnezyumdur çinqodur
- 4 ay
Of bereket vitamin huzur enfes tatlar
Aile & Toplum konusunda 326 cevap paylaştı. Sence o erkek nasıl olmalı
02 Yorumla
Soran4 ayHiç anlatamam ya sıradan ve "olması gereken" şeyler hayal gibi görünür.
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
4 ay2011 deki soruları nerden gördün
05 Yorumla
Soran4 ayErkekleri karşılaştırmayı severim 💅🏿 örneğin türk ziynetiyle büyümüş ve Avrupa zihniyetiyle büyümüş ve arada dağlar olan erkekler gibi 😌
- 4 ay
Tabiki Avrupa zihniyeti sende ağır bastı demi
Soran4 ayElbette? Bu ülkenin evli 40 yaş kadını hayattan soğumuş 60 yaşında gibi (kocası yüzünden) yabancı kadınlar ise parlıyor resmen enerjiden ışıltıdan, evlendiğin insan seni ya parlatır ya da soldurur.
- 4 ay
Eşleri yüzünden erken ölen erkeklere niye hiç bakmıyorsun
Soran4 ayNey HAHAHAHHAH eşleri yüzünden? Allah için örnek gösterir misin "neden, sebep" söyler misin
Gizli Üye(18-24)4 ayTam tersi
Şimdikiler daha bir evlat00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Eyvallah
02 Yorumla
Soran4 ayYaw eyvallahına başlarım 😂
Gizli Üye(25-29)4 ayİclerinde sakliyolar daha tehlikeli
06 Yorumla
Soran4 ayHaklısın valla, riske gerek yok bunlarla muhatap olunmaz evlendikleri kadınları bile gerçekten sevmiyor çoğu
Cevap sahibi4 ayEvlenmeyi gec narsiszm artti, pedofili, ensest dolu normalleride vardir aralarda onlarda eski sevgili bagimlisi felan
Soran4 ayBu arada translarla birlikte olanlarda çok fazla var en rahatta sanalda itiraf edebiliyorlar, pedoluğa zaten hiç girmiyorum evlilik yaşı 12 olsa 12yle de evlenirler, eskiden 25-30 yaşındaki p*çler 13 yaşındaki kızı hamile bırakmıyor muydu sankiiii.
Cevap sahibi4 ayHornet diye bir tinder gibi uygulama var ulkedeki tum translar gayler amcalar orada gaylerin tanisma platformu bir kere merakimdan indirdim azimsanamayacak kadar fazla amca vardi
Soran4 ayYahu örneğin bakire bakire diye tutturan erkeklerin bile bir kez bile olsa trans geçmişleri oluyor, uydurmuyorum cidden birçok kez şahit oldum ben bile bu kadarcık hayatımda birçok kez şahit olmuşsam Allah bilir ülke genelinde durumlar nasıl vahimdir, kadınlar bunlarla evlenip hastalık kapıyor ve rahim kanseri riskini arttırıyor gerçekten durum vahim ve üzücü.
Cevap sahibi4 ayDogru soyluyorsun
Gizli Üye(36-45)4 ayNasıl bakılıyor la
00 Yorumla
4 aytersi olmasın
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer