Arkadaşlar bana insanların ukalaca davranışları için akıl verir misiniz?

2 yıllık evliyim. Eşimle bu sitede tanıştık hatta. Şöyle ki annesi yatalak hasta ve başka kimsesi olmadığı için beraber bakıyoruz. Bir ömür de bakarım o başımın tacı. Bazen yeri geliyor hastaneye falan giderken sırtıma alıyorum ellerimle kucağıma alıp arabaya bindiriyorum falan. Bu insanlar neden böyle. Vay efendim damadıymışım sırtıma kucağıma almam ayıpmış falan. Yahu kadın yatalak yuh. Bu insanlara artık ne cevap vereceğimi şaşırdım
Arkadaşlar bana insanların ukalaca davranışları için akıl verir misiniz?
Cevapla