3 abim bir erkek kardeşim var evin tek kızıyım Çok yalnız hissediyorum keşke bir kız kardeşim ya da ablam olsaydı?

dertleşebileceğim her daim yanımda olan kız kardeşim ya da ablam olsaydı bu kadar yalnız olmazdım abilerim baskıcı onların yanında rahat değilim sinirliler benle çok konuşmazlar anlayışlı değiller hiçbir abimle oturup dertleşemedim eskiden çok döverlerdi😔
3 abim bir erkek kardeşim var evin tek kızıyım Çok yalnız hissediyorum keşke bir kız kardeşim ya da ablam olsaydı?
Cevapla