Uzun süre evden çıkmamak, hayatım boşa gidiyor hissi?

Antalya'da yaşıyorum ama Antalya'nın ilçesinde oturuyorum. Merkeze otobüsle 1 saat uzaklıkta. Ve burası o kadar küçük ve yobaz bir yer ki gidilecek hiçbir yer yapılacak hiçbir etkinlik yok. Ben de bu yüzden evde olmaya vakit geçirmeye alıştım gibi bir şey peki bu durum hayatı kaçırmak mı? Siz neler yapıyorsunuz gün içinde? Düşünceleriniz ve önerileriniz benim için çok önemli..
Uzun süre evden çıkmamak, hayatım boşa gidiyor hissi?
Cevapla