26 yaşındayım çalışmıyorum. İşten çıktıktan sonra çeşitli depresyonlar geçirdim kilo aldım dışarıya kendimi kapadım iyice
Bugün bi arkadaş çağırdı. Kızın aşk hayatıbdan dizi çıkar. Ama birde kendime bakıyorum. Hiç. Yanlış yaptığımı ve hayatın şu gibi aktığını fark ettim. şu an bi arkadaşim yok. Hepsi dağıldı açıkçası. Tavsiye verir misiniz veya düşünceleriniz ne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bende sevmiyorum işe gidip geliyorum aynı senin gibi depresifleştim bazen tek başıma çıkıyorum esiyor öyle arkadaş edinmeye çalış bence
Nasıl edinicem bilmiyorum ki herkes yvşak gibi geliyor.
Zaten herkes kardeşim ortak arkadaşlardan falan olabilir ben arada dışarı çıkarım denk gelir öyle sohbet muhabbet ederim hiç bir şeyin tadı yok zaten
Valla erkek halimsin
Yok yok kabul etmiyorum sen benim kadın halimsin jsjsj
🤣🤣
😂😂
Herkes hayatını aynı şekilde yaşamak zorunda değil sana iyi gelen iyi hissettiren şeyi yap yanlış insanların yanlış aşkların peşinden koşma
Doğru aşk olduğunu sanmıyorum. Ama kaçarak da olmuyo. Çok seçiciyim ne oluyor hiç. Seçici olmasam dert ayrı. Gerçekten şans işi bu aşk olayı.
Evet orası öyle ama en azından ilişki açısından hayatına birini almak yerine arkadaş çevreni genişletebilirsin yeni insanlarla tanışırsın ve zamanla tanıdıkça hayatında olmaya devam edip etmeyeceklerine karar verirsin
İşte nasıl arkadaş bulunur ki?
Evden çıkmayı hiç mi sevmiyodun yoksa işi bırakıp depresyonu atlattıktan sonra mı sevmemeye başladın
Önceden de pek seven biri değildim. Ama işten sonra kilo da alınca herkes de bununla dalga geçince ya da söyleyince iyice içime kapandım. Küçük bir yerde yaşiyorum herkesi de tanıyorum. Bu yüzden gören kilo ver diyor iyice üzülüyorum.
Tamam da kilo vermeni dalga geçmek için değil bu haline göre zayıf halinin daha iyi olduğunu düşündükleri için söylüyor olabilirler. Dalga geçenler yüzünden moralin motivasyonun düşük olabilir ama eski haline dönebilirsin biraz disiplin ve çabayla.
Biliyorum çalışıyorum da. Ama neden işi bıraktın iyice kilo da almışsın diyenler oluyor. Bu söylenecek söz mü. Zaten depresif dönemdeyim.
Değil ama bilmiyorlar ki ne durumda olduğunu ve bundan nasıl etkileneceğini, yani kasıtlı yapmıyor olabilirler o yüzden kafana çok takma sürece değil sonuca odaklanmaya çalış
İnsanlar çok kaba. Ben kimseye demem böyle bişey hangi durumda olursa olsun. Patavatsız insanlar beni iyice içime kapattırdı. Teşekkür ederim tavsiye içi ☺
Haklısın insanların çoğu anlayış ve empatiden yoksunlar ama ne yazık ki bu konuda yapabileceğimiz pek bir şey yok açıkçası. Rica ederim, umarım en kısa zamanda her şey yoluna girer
Çok teşekkürler inşallah 😌
Deniz bana yazarmisin
Aşk hayatından dizi çıkması imrenilesi mi? Benim de 2017 2022 arasındaki hayatımdan sonsuza kadar sürecek dizi çıkar ama mutlu etmedi.
Sosyal hayat ve arkadaş çevresinden önce iş mi edinsen kendine acaba
şu an istemiyorum kariyer değişikliği için başka alana yöneldim
Ne mezunusun neye yöneleceksin peki
Bu kadar sevgili yapma meragin olsa yapardin, cok onem verdiğini sanmıyorum.
kaçırdığın tam olarak ne?
her şey.
Önce bi işe gir gerisi gelir
arkadaş bul gez dolaş seviş
Spora basla ise gir tatile git çatır çatır para ye