Amerikadayim ailemi ve sevdiklerimi çok özlüyorum, bazen herseyi satip doneain geliyor, napıcam ben boyle?

Amerikadayim ailemi ve sevdiklerimi çok özlüyorum, bazen herseyi satip doneain geliyor, napıcam ben boyle?
Bu da benim masaustu arkaplanim, ulkemi ve Atam’ı guzel temsil etmeye calisiyorum. ❤️🫡

İşim, evim, arabam, mutlu bir hayatım var aslında ama ailemi aşırı özlüyorum. Ofiste arada müzik dinlerken şarkıların bazıları bana onları hatırlatıyor, sonra ben hatıralarımı düşünürken bir bakmışım ağlamışım. Hayat çok enteresan , sabretmekten ya deli olucam ya da dervişe dönücem. Arkadaşım da yok burada sanırım ondan dolayı da iyice sıkılmaya başladım. 3-4 tane daha Türk arkadaş var onlar hiç böyle anne veya baba özleyen tipler değiller. Belki de sorun bendedir.


Cok sevdigim sarki , benden size gelsin

Amerikadayim ailemi ve sevdiklerimi çok özlüyorum, bazen herseyi satip doneain geliyor, napıcam ben boyle?
Cevapla