İşyerine birisi kurabiye getirse ne düşünüyorsunuz?

Hiç böyle jestlerim yoktur 😅 ama akrabamızın vasıtasıyla bir ofisle görüştüm gayet sıcak ve ilgili davrandılar yardımcı oldular diye ben de bir sonraki gidişimde kuru kuru gitmeyeyim bir kurabiye alayım çayla yeriz bu sayede teşekkür etmiş olurum dedim... ben kurabiyeyi götürdüğümde ne teşekkür ettiler ne de ikram ettiler ve garip bir sessizlik vardı bir de sırıttılar..

İşyerine birisi kurabiye getirse ne düşünüyorsunuz?
Cevapla