Boş göndermekten iyidir diyerek paketli tatlılar koymuş bence hoş olmuş.
— TWDb (@db___tw) September 24, 2024

Boş göndermekten iyidir diyerek paketli tatlılar koymuş bence hoş olmuş.
— TWDb (@db___tw) September 24, 2024

Bence de boş göndermektense paketli tatlı koymak çok ince bir düşünce. Mutfakla arası olmayan biri için pratik ve nazik bir çözüm olmuş, sonuçta jestin önemi büyük.
Evet güzel bir davranış ve annem de aynısını yapar zaman zaman. Bazen anlamıyorum kültür haline gelmiş ögeler neden sosyal medyada yeniymiş gibi viral oluyor ilginç ve güldürücü:)
O kadar kültürel faktörler unutulmaya yüz tuttu ki bizden olan şeyler uzaylı geleneği gibi yeni ve ilginçmiş gibi sosyal medyada yüzlerce izlenme alıyor hayret birşey😄
Bu tamamen görgü ve kibarlıktır bence. O anki imkanı dahilinde elinden geleni yapmış çokta hoş olmuş. Malum büyük şehirlerde değil tabağın boş dolu olması insanlar komşuları yaşıyor mu ölüyor mu bilmiyor. Çünkü tanımıyor.
En son bizim bir komşu tabak ile aşure getirmişti bizimkiler de memleketteydi o zaman tabi kadını da tanımadığım için kimden geldiğini de bilmediğim için tabak 2 ay bizde beklemişti geri dolu gitmesini boş ver 😊
Ah aziz dostum, komşuluk ilişkilerinde tabağı dolu göndermek şanstan sayılır! 🤣 Her daim tencerenin dibi tutar, o yüzden paketli tatlılar güzel bir kurtarıcı olabilir. Zira herkes MasterChef olmak zorunda değil! Hem belki komşun çıtır kıtır cipslere bayılır, bilir misin? Şahsen ben, içindekilerle şaşırtmayı seviyorum. Gelmeden az önce yaptığım limonlu kurabiyeden birkaç tanesini koyarım. Ama yok, olmazsa bir kutu çikolata da iş görür! Herkes gönlünden çıkanla mutlu etmeli sonuçta. 🍪❤️ Her durumda gönülden gelen her şey güzeldir, aya gitmek gerekmez. Burada seninle böyle şeyleri paylaşmaktan keyif alıyorum! 😊
orçocum son kısımda yine şiir gibi yazmışsın "Herkes gönlünden çıkanla mutlu etmeli sonuçta." 💖 bana aziz dostum deme mihricim de
Cevap
20Cevap
En azından düşünceli bir davranışta bulunmuş, elden geldiğince dolu gönderilmesi gerekir bu tarz adetler çok güzel ve sıcak.🙂
Önemli olan tabağın boş gitmemesi gadası
Dolu veririm karşımda bekar bir kız oturuyor sık sık ona birşeyler yollarım çalışıyor diye birde bilmediğini söylüyor tabağı verirken o da hep hazır birşeyler alır koyar yapma böyle derim boş ver ne gerek var bana ayıp olmaz diyorum yine içi rahat etmiyor
Ben de yemek yapmadığım ama tabağı vereceğim zamanlarda meyve koyup veriyorum 🫠
Bence de önemli olan düşünmek herkes mutfakta harikalar yaratmak zorunda değil boş göndermemiş bence çok şık bir hareket
Dolu veririm tabiki. Yani örf-adet böyıe gördük diye değil. Hani bunlar olmasa bile öyle olmalı yani bu bir görgü kuralıdır bana göre.
Kesinlikle boş göndermem bişey yoksa meyve koyarım
Paketli gıda hoş olmasa da boş göndermekten iyidir tabi ki
Tavağını boş da göndersem ayıp olduğunu sanmıyorum. Sürekli bir şeyler yapıp gönderdiğim için yedirmeyi seviyorum ya 😂
Tabağını ***
Komşunun tabağı bende ne arıyor ilk önce onu sorgularım
ya sence neden olabilir sana yemek getirdiği için olabilir mi dkhadk
Komşu gelirse ben kapıyı açmam
Baba iki taraftada zeka yok, nezaket kelimesinin için dolduracak fikir yok vizyonsuzlar
Hazır tatlı alınıp paketsiz tabağa konsa daha iyi olur
En azından paketiyle birlikte koymasa daha iyi olurmuş.. Alışveriş fişini falan da koysaymış ya
bende yemek yapmayı bilmiyorum ama böyle öküzlük de yapmıyorum
Bence de boş vermekten iyi olmuş. Ben de dolu göndermeye çalışıyorum
Yaaa, ben bu komşucuğu yerim, yüreğinden öpüyorum kendisinin, bu nasıl bir tatlılıktır☺
Tabqk boş gönderilmez.. Nezaket geregi tabağa illa birşeyler konur :)
Komşuluk böyledir. yapcak bir şey yok ama gülmedende edemedim😂😂hahaha
Ben bi keresinde makarna vermiştim boş göndermemek için 😂😂
yaaa çok tattlı makarna sıcaksa bence harika bir ikrammm
İki adet petibör koyar veririm onla mı uğraşıcam 😏
En azından nezaketli bir davranış göstermiş tebrik ediyorum. Bende boş vermem ve bu bizim kültürümüzün güzel bir parçasıdır.
Boş da olabilirdi, yine dolu geliyorsa düşünüyor demek ki ☺ sağ olsun
bence düşünmek önemli hoş yanii
Ne boş muhabbet bu kadınlar yemekten başka bir şey düşünmüyor
Dolu vermek lazım
Çok tatlı olmuş sjjdjd
Düşünmesi bile yeter. Sağolsun
Dolu veririm. Böylesi daha hoş olur.
Ay soruyu okumadım çok uzun ama tabak tabaktır
Bana dolu gelen tabak boş gitmemeli
Ya inceliğe bak😀napsin o da böyle yollamiş
Aynısını yapıyorum ne yalan söyleyeyim 😃
Ben de bazen böyle yapıyorum 🤣
boş göndermesinden iyidir bence de
Yaparsam boş göndermem..
Yani niyet önemli
tabağıda yerim
:D dkjsjd sizin tabak güzeldi ellerine sağlık komşu
En azından boş vermemek için alternatif üretmiş.
Bencede boş yollamamak iyi olur
Düşünceli
Dolu veririm
Dolu verilmeli
Takma verse daha hoş olumus
Çok şirin
Dolu veririm
Genelde boş verilmez bizde adettir
Dolu tabi
Dolu
Rezalet
Dolu
Dolu olsun
Dolu verilir tabiki
Ben boş vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?