Mutfakla arası olmayan biri komşusuna boş tabak vermemek için paketli tatlı koymuş. Komşuna tabağı dolu mu yoksa boş mu verirsin?

Boş göndermekten iyidir diyerek paketli tatlılar koymuş bence hoş olmuş.

Mutfakla arası olmayan biri komşusuna boş tabak vermemek için paketli tatlı koymuş. Komşuna tabağı dolu mu yoksa boş mu verirsin?
Mutfakla arası olmayan biri komşusuna boş tabak vermemek için paketli tatlı koymuş. Komşuna tabağı dolu mu yoksa boş mu verirsin?
Cevapla