12 yıllık evliyim, hasta halimle bile çay servisi beklemesi normal ilgi isteği mi yoksa bencillik mi?

Arkadaşlar ben 12 senelik evliyim normalde de içtiğini yediğini giydiğini hatta mümkün olsa sçtığını toplamaktan aciz olan kızımın babası bu akşam ıhlamur içerken demliği orta sehpanın üstüne koymama ve o da orada içmesine rağmen çayı benim dökmemi istedi ve hastayım cidden diğer koltukta yatıyorum bu sefer ciddi ciddi benden isteyince güldüm sinirden ben senden ilgi bekliyorum belki dedi yahu bu ilgi hasta kadına çay döktürmekle mi oluyo ben mi deliyim bu herif mi Allah razı için biriniz bişey desin

12 yıllık evliyim, hasta halimle bile çay servisi beklemesi normal ilgi isteği mi yoksa bencillik mi?
Cevapla