Engelli olduğum için yeğenimi kucağıma alamayınca üzülmem normal mi, bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?

Engelli olduğum için bastonlar ile yürürken yeğenim kollarını kaldırdı, al diye alamayınca hafif üzüldüm. Aslında takmam ama ne bileyim.

Engelli olduğum için yeğenimi kucağıma alamayınca üzülmem normal mi, bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?

19 Şubat 2026 Perşembe 20.49

Güncellemeler
4 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Engelli olduğum için yeğenimi kucağıma alamayınca üzülmem normal mi, bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?
Engelli olduğum için yeğenimi kucağıma alamayınca üzülmem normal mi, bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla