Yalnızlıktan bıktım, neden yalnız kaldım?

Geçen yıl arkadaşlarım vardı, 4 5 farklı kızla takıldım ( farklı zamanlarda ), flört ediyordum, sosyaldim, geziyordum. 1 aydır eve kapanmış durumdayım, bıktım hayattan artık sevgilim de yok zaten. Neden böyle oldu?
Yalnızlıktan bıktım, neden yalnız kaldım?
Cevapla