Dün akşam arkadaslarimla buluştum diye esim sürekli arayıp durdu laf etti. Yaptığı saygısızca değil mi?

Dün akşam kız kıza bir eğlenceye çıktık. 1 yaşında oğlum var onu da eşime bıraktım çıktım. Artık çok sıkılmıştım biraz kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı. Esim zaten gitmemi istemedi ama ikna ettim bir şekilde. Gittiğimde de 10 kere aradı nerdesin gelip seni alayım. Çocuk durmuyor aç herhalde dedi. Görüntülü aradım çocuk gayette duruyor. Açıkırsa da ben süt sağmıştım zaten. Onu vereceğini söylemiştim çıkarken. Gittiğimden hiç birsey anlamadım sürekli arayıp eve gel artık dediği icin🤦‍♀️
Dün akşam arkadaslarimla buluştum diye esim sürekli arayıp durdu laf etti. Yaptığı saygısızca değil mi?
Cevapla