Sanki sürekli arayıp rahatsız ediyormuşum gibi tavıra neden girdi sizce?

Arkadaşlar eski sevgilimle 8 9 aydır konuşmuyoruz.. Çok özlediğim için özelden aradım zaten numaramı degiştirip çıktım hayatından, sosyal medyam yok ulaşamaz. Ama "NUMARANI DEĞİŞTİN HALA KURTULAMADIM SENDEN" dedi. Sadece 2 kez aradım ses vermedim neden böyle dedi ki sürekli arıyorum yazıyorm gibi
Sanki sürekli arayıp rahatsız ediyormuşum gibi tavıra neden girdi sizce?
Cevapla