İşyerindeki müdüre bağırdı?

Selam arkadaşlar iyi akşamlar ben daha yeni ise girmistim bir hafta dolmadi, mudur denen ne olduğu belirsiz kadın once yan burodan bir kiza odaya girer girmez bagirdi ben o sirada koridordayim, yemek molamiz bile yarim saat onun disinda insanlar tuvalete bile gitmeye cekiniyor , bende biraz rahatsizim sekerim duscek gibi oldu bu arada seker hastasiyim lavoboya gideyim de sekerimi olceyim dedim o yüzden kol çantası da yanıma aldim kadin beni koridorda gordu ya aklı sıra beni ezmeye çalıştı bağırarak , bende kendini ne zannediyorsun müdür oldun diye senin insanlara bagirma gibi bir hakkın yok ne biçim zihniyetin var senin insan ol dedim ve işyerini terkettim o da o arkadan bişeyler söylüyordu sizce iyi mi yaptım?
İşyerindeki müdüre bağırdı?
Cevapla