Bu konuda ne yapmalıyım bana yardımcı olabilirmisiniz?

Herkese iyi geceler benim 3 yıllık ilişkim var kızın ailesiyle tanışmak istiyorum ama annesi ve ablası bu duruma olumsuz bakıyorlar yok efendim bizimle aynı masada olman için nişan veya nikahlı olmanız lazım günah aynı masada yemek yemen evlenmeden diyorlar ya hangi yerde yazıyor evlenmeden aileyle oturmanın veya aynı masada yemek yemenin zatten annem yok 6yıl önce vefat etti sorucak bir büyüğümde yok bu durumuda biliyorlar ama bunları bildikleri halde böyle inatlaşıyorlar ben bu durumda ne yapmalıyım bu konu benim içimi sıkıyor sanki çok şey istiyormuşum gibi
Bu konuda ne yapmalıyım bana yardımcı olabilirmisiniz?
Cevapla