Ne yapmam lazım bu konuda? Lütfen yardım eder misiniz? Nasıl davranmalıyım?

Selam arkadaşlar

Ya bende bir sorun var arkadaşlar. Hastalık gibi bir şey. Ben çok utanğacım, çekingenim ama çok fazla. Kalabalık bir yere gidemem, konuşamam. Elim yüzüm, terler yüzüm kıpkırmızı olur (domates gibi olurum) konuşamam ağzımdan kelimeler çıkamıyor. Tuhaf gözüküyorum. Öz güvenim hiç yok. Kendime hiç güvenemem. Eziğim ben ya şimdi farkettim 😭 Zor açılıyorum, alışıyorum. Bu yüzden sadece bir arkadaşım var (iyi arkadaşız ama) Sorum şu bu yüzden hiç sevgilim olmadı. Sevgilim olsun istiyorum. Erkeklerle konuşamıyorum. Utanma, çekimne durumları yüzünden. Yanında rahat olamam mesela. Bu da erkeklerin pek hoşuna gitmez gitmiyor. Bu durumu nasıl aşabilirim? Ne yapmam lazım? Yardım edin bu kardeşinize 🙏 Aslında göründüğüm gibi biri değilim bambaşka biriyim ama bunu dışarıya yansıtamıyorum. Ha bir de boyum küçük, gözlük takıyorum (gözlerimde sorun var), çokta güzel biri değilm bunlarında etkisi var tabi.

Ne yapmam lazım bu konuda? Lütfen yardım eder misiniz? Nasıl davranmalıyım?
Cevapla