Selam arkadaşlar
Ya bende bir sorun var arkadaşlar. Hastalık gibi bir şey. Ben çok utanğacım, çekingenim ama çok fazla. Kalabalık bir yere gidemem, konuşamam. Elim yüzüm, terler yüzüm kıpkırmızı olur (domates gibi olurum) konuşamam ağzımdan kelimeler çıkamıyor. Tuhaf gözüküyorum. Öz güvenim hiç yok. Kendime hiç güvenemem. Eziğim ben ya şimdi farkettim 😭 Zor açılıyorum, alışıyorum. Bu yüzden sadece bir arkadaşım var (iyi arkadaşız ama) Sorum şu bu yüzden hiç sevgilim olmadı. Sevgilim olsun istiyorum. Erkeklerle konuşamıyorum. Utanma, çekimne durumları yüzünden. Yanında rahat olamam mesela. Bu da erkeklerin pek hoşuna gitmez gitmiyor. Bu durumu nasıl aşabilirim? Ne yapmam lazım? Yardım edin bu kardeşinize 🙏 Aslında göründüğüm gibi biri değilim bambaşka biriyim ama bunu dışarıya yansıtamıyorum. Ha bir de boyum küçük, gözlük takıyorum (gözlerimde sorun var), çokta güzel biri değilm bunlarında etkisi var tabi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer